Selamlar

Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
23
Merhabalar.Ankara'dan aranıza katılıyorum.Çevre mühendisiyim.Yaklaşık 1,5 yıldır scooter kullanıyorum , bu aralar bir vitesli motora geçme düşüncemiz var bakalım olursa:) Uzun zamandır forumu takip ediyorum ama yazmamıştım. Herkese iyi forumlar:)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Scooter candır gerisi heyecan boşverin vallahi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst