Selamlar..

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
hoşgeldın dostum senle tanışıyoruz bostancıda ehlıyet alırken hatırladınmı plastık işıyle ilgılenıyorum sevgıler
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hoş geldin kardeş :rendeer:
bune yaf millet tutturmuş bi deniz meselesi honda dylan modelinin denizde giden versionunumu yapmış yoksa poahahah:cherry:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin iyi karar vermişsin harika bir motor scotter ötesi diyorum :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
asya09' Alıntı:
hoşgeldiniz hanım efendi ben yeni üyeyim iyi gezmeler
izel arkadaşımıza cevap hakkı doğduğundan, gıyabında savunuyorum kendisini:)
arkadaşım, izel yazmış en başa "28 m" diye görmedin mi?:mrgreen:
beyefendi dicen:p
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Hoşgeldin İzel, sitemiz motorcu sitesi... Bay-bayan tam korumada zaten fark etmez... Önemli olan ruhtur... Motorcu ruhu... Tuzruhu olmaz... Nane ruhu da olmaz... Ya deli miyim neyim?
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin aileye iskenderundan sevgiler:rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
merhaba izel kardes aramiza hos geldin...al sana bendende cicek..:rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
75
h o ş g e l d i n :cat:
izel.
bi ara bende dylan bakıyodum çok güzel bi motor başlangıç için harika daha sonrası içinde devamlı kullanılabilicek kalıteli bı motor ama olmadı kısmet DERBİ oldu... :bounce:
bostancı ve göztepeden selamlar herkese...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Selam abi nasılsın görüşmeyeli? :)
Herşey yolunda mı?
ALBATROS-FB' Alıntı:

lespaul_84 > Tşk. ediyorum dikkatine ve cevabına :queen:


Alıntı:
asya09´isimli üyeden Alıntı
hoşgeldiniz hanım efendi ben yeni üyeyim iyi gezmeler

izel arkadaşımıza cevap hakkı doğduğundan, gıyabında savunuyorum kendisini
arkadaşım, izel yazmış en başa "28 m" diye görmedin mi?
beyefendi dicen
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst