Selamlar..

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Herkese selam,
İstanbul caddebostan da oturuyorum. Adım izel (m) yaş 28.
Çin malı motor almak için heveslenip araştırma yaparken bu siteyle tanıştım.
Tecrübeli arkadaşlardan edindiğim bilgilerden etkilenerek çin malı motor almak yerine Honda Dylan aldım.
Çokta mutluyum, değişik bir zevkmiş motor. Biraz daha motora ve bazı salak ve kör araba sürücülerine alışabilirsem bu toplu gidilen gezilere katılmak isterim.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aramıza hoşgeldin İzel kardeş.:rendeer:
İyi etmişsin Dylan almakla.Seni yarı yolda bırakmayacağı gibi uzun gezilerde kasılmayacak bir alettir.İyi günlerde kazasız belasız kullanmanı dilerim.
İki tekerin hep dönsün.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
uzak diyarlardaki aziz dostum sende hoşgeldin aramıza buraya gelmekle asla pişman olmayacaksın doğru adrestesin :)
kazasız günler
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
aileye hoşgeldin :rendeer:
denizleri aşda gel 10 hazirana bekleniyosun
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
hoşgeldin izel...
bende "denizleri aşta gel" mi desem acaba ama kusarsın, o yuzden sana bir demet :rendeer: uzatayım:cherry:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Hoşgeldin izel... Kalıcı olman dileğiyle... Ne demiş Mevlana... NE olursan ol gel ama sen denizleri honda dylan'ınla aş da gel :p
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Hoşbulduk denizleri aşıpda gelicem. :)
Henüz uzun yol yapıcak kadar kendimi hazır hissetmiyorum. inş. daha ilerki org.larda görüşmek dileğiyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst