- Katılım
- 26 May 2006
- Mesajlar
- 337
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam,
İstanbul caddebostan da oturuyorum. Adım izel (m) yaş 28.
Çin malı motor almak için heveslenip araştırma yaparken bu siteyle tanıştım.
Tecrübeli arkadaşlardan edindiğim bilgilerden etkilenerek çin malı motor almak yerine Honda Dylan aldım.
Çokta mutluyum, değişik bir zevkmiş motor. Biraz daha motora ve bazı salak ve kör araba sürücülerine alışabilirsem bu toplu gidilen gezilere katılmak isterim.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
İstanbul caddebostan da oturuyorum. Adım izel (m) yaş 28.
Çin malı motor almak için heveslenip araştırma yaparken bu siteyle tanıştım.
Tecrübeli arkadaşlardan edindiğim bilgilerden etkilenerek çin malı motor almak yerine Honda Dylan aldım.
Çokta mutluyum, değişik bir zevkmiş motor. Biraz daha motora ve bazı salak ve kör araba sürücülerine alışabilirsem bu toplu gidilen gezilere katılmak isterim.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.