Selamlar MT sakinleri:)

Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
0
hepinize selamlar daha öncede bu nickle üye olmuştum ancak şifremi unuttuğum ve mail adresimi kapattığım için yeni üyelik açtım.Kısaca kendimden bahsedicek olursam motosiklet sevgisi yaklaşık 5 yıl önce kanıma girmiş olup bu yoldaki en büyük adımımı bu yıl attım ve A2 kursuna yazıldım başlangıç için YBR125 düşünüyorum ki sanırım 2-3 yıl beni idare eder daha sonrasında ise KLE500 sonrada hayalimdeki motor olan Transalp düşünüyorum gelecekle ilgili düşüncelerim şimdilik bunlar:mrgreen: en kısa sürede motorumla birlikte etkinliklerinizde görüşmek üzere keyifli paylaşımlar:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin :rendeer: ybr'yi seçersen isabet etmiş olusun :cat:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
0
çok teşekkür ederim hoşbulduk arkadaşlar:) reddragon eğitim şart diyorum herşeyden önce yoksa annemler izin vermiyo:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin kendinden biraz bahsetsene..

kalıcı katılımcı olman dileği ile..

::tutkuy::
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
35
hoşgeldin bende izmirdenim motoru aldın mı bi izmir turuna çıkalım :))
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
aramiza hoş geldin başlangiç motorun on numara kalici olman dilegiyle
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hoşgeldin.....................:cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Sebla, aramıza hoşgeldin. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst