- Katılım
- 1 Haz 2008
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
hepinize selamlar daha öncede bu nickle üye olmuştum ancak şifremi unuttuğum ve mail adresimi kapattığım için yeni üyelik açtım.Kısaca kendimden bahsedicek olursam motosiklet sevgisi yaklaşık 5 yıl önce kanıma girmiş olup bu yoldaki en büyük adımımı bu yıl attım ve A2 kursuna yazıldım başlangıç için YBR125 düşünüyorum ki sanırım 2-3 yıl beni idare eder daha sonrasında ise KLE500 sonrada hayalimdeki motor olan Transalp düşünüyorum gelecekle ilgili düşüncelerim şimdilik bunlar:mrgreen: en kısa sürede motorumla birlikte etkinliklerinizde görüşmek üzere keyifli paylaşımlar:cat: