Selamlar. Hyosung'cu olacağız inşallah.

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
3
Tüm motorcu gençliğe selamlar. Aslında bir iki aydır siteye üyeyim ve devamlı inceleme altında tutuyorum. Fakat adet bozulmasın diye (yani kurallar) ilk mesajımı buraya atıyorum.
Ankara'da ikamet ediyorum. Şu an bir motorum yok fakat Allah nasip ederse 2007 mart ayında Hyosung GT250R alacağım. Şimdiden çok heyecanlıyım ve önümdeki 9 ayı saniye saniye sayarak geçireceğim sanıyorum. Umarım o zamana kadar Hyosung kullanıcısı arkadaşlardan ayrıntılı ve yararlı bilgiler edinirim. Allah hepimizi kaza ve belalardan korusun.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
:rendeer: hoşgeldin
ayrıca beyler hyosung un sıtesı ney(turkıye)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
3
Hepinize teşekkür ederim. Kalıcı olacağımdan emin olabilirsiniz. Aranızdaki belkide en cahil motorcu olarak bir buçuk ay hiç yorum yapmadan saatlerce sadece yazılanları okudum. İnşallah bundan sonra aktif bir şekilde sizinle bilgi alışverişinde bulunmak isterim. Hele şu 9 ay bir geçsin. Sabır ya Rabbi.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst