selamın-aleyküm arkadaşlar!

Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
merhaba arkadaşlar ;
Aranıza Kütahyadan katılıyorum,memleket aslen Eskişehir.22 yaşında MYO makina bölümü öğrencisi ve oto lpg işi ile uğraşmaktayım.2004 ten beri peugeot,moblyette,jawa 350 ts,mondial 125 kt motorlarını kullandım.Şu anda ise mondial 125 KT kullanmaktayım (o bir pis çinli:cherry: uğraşmayı seviyorum)
tekrardan merhaba arkadaşlar.:bounce:!
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aleyküm selam, hoşgeldin sefa getirdin:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aleyküm selam.
Hoş geldin hayatım.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
hoş bulduk arkadaslar tekrardan hos karsılamanız için hepınıze ayrı ayrı tesekkur ederım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst