- Katılım
- 30 Nis 2010
- Mesajlar
- 346
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar ;
Aranıza Kütahyadan katılıyorum,memleket aslen Eskişehir.22 yaşında MYO makina bölümü öğrencisi ve oto lpg işi ile uğraşmaktayım.2004 ten beri peugeot,moblyette,jawa 350 ts,mondial 125 kt motorlarını kullandım.Şu anda ise mondial 125 KT kullanmaktayım (o bir pis çinli:cherry: uğraşmayı seviyorum)
tekrardan merhaba arkadaşlar.:bounce:!
Aranıza Kütahyadan katılıyorum,memleket aslen Eskişehir.22 yaşında MYO makina bölümü öğrencisi ve oto lpg işi ile uğraşmaktayım.2004 ten beri peugeot,moblyette,jawa 350 ts,mondial 125 kt motorlarını kullandım.Şu anda ise mondial 125 KT kullanmaktayım (o bir pis çinli:cherry: uğraşmayı seviyorum)
tekrardan merhaba arkadaşlar.:bounce:!