Selam

Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
5
Öncelikle verilmiş olan çok güzel bilgiler var. Bunun için hem kurucumuza hem moderatör arkadaşlara hemde üye arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. İsmim Ömer Ankarada yaşıyorum elektrik ve elektronik teknisyeniyim ...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Selam Ömer, hoşgeldin..

Elektrik ve elektronikçi birisi olarak senin de bilgilerini paylaşacağın başlıklar olacaktır :)
Motorun yok henüz sanırım..
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
5
Selam kardeşim hoşbulduk elimden ne gelirse yardımcı olurum ve kaliteli saglam bi montaj için tüm bilgilerimi anlatıcam. Motor konusundada 250 mct konusuna bi yorum yaptım Allah izin verirse 1 aya kalmaz bi motorum olucak =)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hoşgeldin Ömer.
Motorunu yeni alacaksan eğer , koruma ekipmanlarınıda eksiksiz tamamlayıp öyle sürüşe başlamanı öneririm.
Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
5
Hoşgeldin Ömer.
Motorunu yeni alacaksan eğer , koruma ekipmanlarınıda eksiksiz tamamlayıp öyle sürüşe başlamanı öneririm.
Kazasız belasız sürüşler.

Önerilerinizi ve tavsiyelerinizi bi hayli okudum. Tecrübelerinize dayanarak söylüyorum kesinlikle kasksız bakkala :) bile gitmem. Ben daha yeni başlıyacagım ve sürhatle pek aram yoktur agır agır beni istedigim yere götürsün yeter.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aileye hoşgeldiniz
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Öncelikle verilmiş olan çok güzel bilgiler var. Bunun için hem kurucumuza hem moderatör arkadaşlara hemde üye arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. İsmim Ömer Ankarada yaşıyorum elektrik ve elektronik teknisyeniyim ...

hoş geldiniz ömer bey katıldığınız için biz teşekkür ederiz :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst