Selam

Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
Selam arkadaşlar, Muğla'dan katılıyorum. A2 ehliyetimi önümüzdeki ay alıyorum, arabam da var ancak motorsiklet daha doğrusu scooter merakım var. Hatunla beraber dolaşmayı seviyoruz. Yine bir aya kadar da motorumu almayı istiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst