G GSIPOWER Katılım 27 May 2009 Mesajlar 2 27 May 2009 Konu Yazar #1 selam arkadaşlar.ben erdinç 2000 model runner sp 180 sahibiyim.balıkesirde yaşıyorum.hepimize kazasız belasız sürüşler
selam arkadaşlar.ben erdinç 2000 model runner sp 180 sahibiyim.balıkesirde yaşıyorum.hepimize kazasız belasız sürüşler
ahmetk. Katılım 13 Ocak 2009 Mesajlar 122 27 May 2009 #2 slm hosgeldın aramıza. balıkesirdensın ha bızde 10 gune kadar balıkesire tasınıyoruz..
hasanpinar0537 Katılım 29 Ağu 2007 Mesajlar 3,602 27 May 2009 #3 hoşgeldin kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle...
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 28 May 2009 #7 Hosgeldin aramıza ; kalıcı olman dileği ile ..
By_StaR Katılım 11 Ara 2007 Mesajlar 2,658 28 May 2009 #9 aileye Hoşgeldin.. KAlıcı VE Daim Olmanı Dileriz.
korkut 250 Katılım 14 May 2008 Mesajlar 10,340 31 May 2009 #10 Hoş geldin aramıza katılımcı olman dileğiyle.:rendeer:Tekerin düz bassın..