selam

Katılım
27 May 2009
Mesajlar
2
selam arkadaşlar.ben erdinç 2000 model runner sp 180 sahibiyim.balıkesirde yaşıyorum.hepimize kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
122
slm

hosgeldın aramıza. balıkesirdensın ha bızde 10 gune kadar balıkesire tasınıyoruz..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hoş geldin aramıza katılımcı olman dileğiyle.:rendeer:Tekerin düz bassın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst