Selam vermeliyim!

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
Üye olalı uzun zaman oldu baktım herkesin tanışma konusu var ben neden konu olmayım dedim :p 30 yaşıma girmeye 28 gün 4,5 saat kalmışken tanışalım derim.
İç anadolunun tam oratsında yaşıyorm göbekte sağa dönünce :) Sıradan bir insanım gelirim pek iyi olmamasına rağmen geçen sene biraz anne bank biraz kredi biraz yastık altı ile :mrgreen:
xt aldım hayalimdeki motosikleti ALLAH herkese nasip etsin :rendeer:
Özgürlük gibisi varmı,farklı olmak!işte bizler farklıyız,
DSC_0344.jpg

Bazen canın nereye gitmek istersen oraya gitmek!
DSCN3574.jpg

Herşeye rağmen motorumu çok seviyorm :mrgreen:
DSCN3582.jpg

Hayat devam ediyor yola devam,
DSC_0329.jpg

Dostluğumuzu bir çay ile pekiştirelim,
DSC_0090.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
hoş geldin ama başlıkla yazdıkların arasındaki bağı çözemedim... :) tam benim tarzım yamaha xt
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
63
hoşgeldi :) xt660r iyi bi secim benimde cok sevdigim keyifle kulandıgım bir makinaa 3 seneye yaklası zamandır bende 28 bin km yaptım ama hala daha vaz gecemedigim bi motor herseyi ile tatmin edici bi makina gule gule kullan :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
aramıza hoş geldın motosıkletını güle güle kullan ALLAH cc kaza bela vermesın
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Aramıza hoş geldin.
Tarzını sevdim :) spontane yaşamayı ve yaşamayı sevenleri severim :)
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
hoşgeldin seni görmüş gibiyim fırmüloda kıos yarışlarına katıldınmı

---------- Post added at 10:42 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

bu makinaların torkuna hastayım :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst