- Katılım
- 12 Haz 2009
- Mesajlar
- 188
- Konu Yazar
- #1
Üye olalı uzun zaman oldu baktım herkesin tanışma konusu var ben neden konu olmayım dedim
30 yaşıma girmeye 28 gün 4,5 saat kalmışken tanışalım derim.
İç anadolunun tam oratsında yaşıyorm göbekte sağa dönünce
Sıradan bir insanım gelirim pek iyi olmamasına rağmen geçen sene biraz anne bank biraz kredi biraz yastık altı ile :mrgreen:
xt aldım hayalimdeki motosikleti ALLAH herkese nasip etsin :rendeer:
Özgürlük gibisi varmı,farklı olmak!işte bizler farklıyız,
Bazen canın nereye gitmek istersen oraya gitmek!
Herşeye rağmen motorumu çok seviyorm :mrgreen:
Hayat devam ediyor yola devam,
Dostluğumuzu bir çay ile pekiştirelim,
İç anadolunun tam oratsında yaşıyorm göbekte sağa dönünce
xt aldım hayalimdeki motosikleti ALLAH herkese nasip etsin :rendeer:
Özgürlük gibisi varmı,farklı olmak!işte bizler farklıyız,
Bazen canın nereye gitmek istersen oraya gitmek!
Herşeye rağmen motorumu çok seviyorm :mrgreen:
Hayat devam ediyor yola devam,
Dostluğumuzu bir çay ile pekiştirelim,