Selam Türkiyenin en iyi motor forumu:)

Katılım
26 May 2015
Mesajlar
30
aranıza bu hafta başlangıç olarak Yamaha Yzf 125 ile katılıcam,sabah motordan önce kask ve ekipmanlarımı almak için feyizoğluna gidicem...
Yaklasık 8 yıldır aktif biçimde İstanbulda araba kullanıyorum ama hayalime sonunda kavusup yanına birde motor eklicem.
Yavru yamaha gidecek abisi r1 gelecek(Kısa bir süreçte değil tabi ki)
A2 ehliyetimi B den önce almıstım ama hiç motor deneyimim olmadı...
24 yaşındayım Beykent Üniversitesinde okuyorum(daha önce de hiçbir forum sitesi kullanmadım,umarım tanıtabilmişimdir kendimi)
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Beylikdüzündeki Beykent üniv.desin sanırım, hayırlı olsun motorun fakat ordan r1e atlanmıyor zamanla bilgilenince hak verirsin elbet hoşgeldin
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Hayırli olsun simdiden.. Ekipmanlari tamamlamak önemli, umarım doğru secimler yaparsiniz.. Beden hususunada dikkat edin.

Kazasız belasiz surusler
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
30
Aynen beykent kampüsü,tabi ki öyle; olayın farkında olmasam en kötü 250 likle başlardım.Hele ki 600 lükle 1000 cc arasında cok ciddi fark varken 125 ten oraya gidiş biraz uzun olacak.
Ama hızlı öğrenmeye calısıp süreyi kısaltıcam.
Ayrıca Hoşbulduk
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
aranıza bu hafta başlangıç olarak Yamaha Yzf 125 ile katılıcam,sabah motordan önce kask ve ekipmanlarımı almak için feyizoğluna gidicem...
Yaklasık 8 yıldır aktif biçimde İstanbulda araba kullanıyorum ama hayalime sonunda kavusup yanına birde motor eklicem.
Yavru yamaha gidecek abisi r1 gelecek(Kısa bir süreçte değil tabi ki)
A2 ehliyetimi B den önce almıstım ama hiç motor deneyimim olmadı...
24 yaşındayım Beykent Üniversitesinde okuyorum(daha önce de hiçbir forum sitesi kullanmadım,umarım tanıtabilmişimdir kendimi)

Beykent'den bir arkadaş daha gelmiş Hoşgelmiş
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Hoşgeldin, YZF 125 çok güzel motor 3 - 4 sene kullanırsın, bende Beykentliyim ayazağa yerleşkesi.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Öneclikle aramıza hoşgeldin işin bilincinde olman güzel şey yani kademe kademe geçeceğim demiş o güzel, süreyi kısaltıcam demişsin o biraz sıkıntı çünkü eğer 1000'lik bir motordan keyif almak istiyosan o kısa sürede 1000'lik bir makineye geçebilmen için 125'likle 3-5000 km 250'likle 9-10000km 600'lükle 15-20000 km yani toplamda 30-40000 km civarı bir yol yapman lazım aksi takdirde sen motoru değil motor seni kullanır, umarım isteğine kavuşursun
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
30
Öneclikle aramıza hoşgeldin işin bilincinde olman güzel şey yani kademe kademe geçeceğim demiş o güzel, süreyi kısaltıcam demişsin o biraz sıkıntı çünkü eğer 1000'lik bir motordan keyif almak istiyosan o kısa sürede 1000'lik bir makineye geçebilmen için 125'likle 3-5000 km 250'likle 9-10000km 600'lükle 15-20000 km yani toplamda 30-40000 km civarı bir yol yapman lazım aksi takdirde sen motoru değil motor seni kullanır, umarım isteğine kavuşursun
Öncelikle teşekkür ederim herkese.
Ben yetenek ve öğrenme isteğiyle olduğuna inanıyorum bu işin.
Tecrübeli insanlarla beraber zaman geçirmek,sürmek,çalışmak bence.
Boş boş 1 milyon km yapsan bile bir şey olcağına inanmıyorum.
125 le 1000 arasında ilk başta ciddi bi rakam farkı var,kolay geçilmeyeceği oradan belli:D
Yamaha yzf 125 le başlıcağım ve r1 son durak olacak bu süreçte yılla veya km ile ölçülemez yoksa gidip r6 da alabilrim ama gerek yok.
Herşeyin bir zamanı var yeri var :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Kardesim yıllarca bunu savundum hala da savunuyorum. Sen arkadasları bosver. Yeteri kadar tecrube edindigini dusundugunde ver 125i al 1000'i. Mantık aynı sistem aynı. Soyle bi baktıgımda kendini bilen aklı basında biri oldugun belli oluyor zaten.Motosiklette de en onemli sey irade ve kendini bilmek. Bahsedilen bu gecis sureci (125-250-600-1000) tamamen vakit ve nakit kaybıdır. Ha tabi bu benim şahsi düşüncem.
İlaveten hoşgeldin :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
pisikletle başlaman daha sağlıklı gibi gözüküyor.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/147141-gelmeyin-buralara-biz-oldururuz.html
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
30
Kardesim yıllarca bunu savundum hala da savunuyorum. Sen arkadasları bosver. Yeteri kadar tecrube edindigini dusundugunde ver 125i al 1000'i. Mantık aynı sistem aynı. Soyle bi baktıgımda kendini bilen aklı basında biri oldugun belli oluyor zaten.Motosiklette de en onemli sey irade ve kendini bilmek. Bahsedilen bu gecis sureci (125-250-600-1000) tamamen vakit ve nakit kaybıdır. Ha tabi bu benim şahsi düşüncem.
İlaveten hoşgeldin :)
Teşekkür ederim,Hoşbulduk :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
125 le 1000 arasında ilk başta ciddi bi rakam farkı var,kolay geçilmeyeceği oradan belli:D
Yamaha yzf 125 le başlıcağım ve r1 son durak olacak

Aman ağzını hayır aç r1 niye son durak olsun? Belki sıkılırsın, sevmezsin, tarz degisikligine gitmek istersin enduroya geçersin belli olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
30
Aman ağzını hayır aç r1 niye son durak olsun? Belki sıkılırsın, sevmezsin, tarz degisikligine gitmek istersin enduroya geçersin belli olmaz.

Büyük konuşmayı sevmem ama biraz zor olur sanırım çünkü;bir m3 le bir r1 i yanyana koyabileceğim bir evde yaşamak gibi bir hayalim var.
Koycaksın ikisini salonun ortasına ohhhhhh missssss :) :) (yazarken bile mutlu oldum)
Geyik bir yana belki olabilir ama racing den vazgeçeceğimi sanmıyorum çünkü motorun anlamının o olduguna inanıyorum(Salt kendi görüşüm) :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
154
Büyük konuşmayı sevmem ama biraz zor olur sanırım çünkü;bir m3 le bir r1 i yanyana koyabileceğim bir evde yaşamak gibi bir hayalim var.
Koycaksın ikisini salonun ortasına ohhhhhh missssss :) :) (yazarken bile mutlu oldum)
Geyik bir yana belki olabilir ama racing den vazgeçeceğimi sanmıyorum çünkü motorun anlamının o olduguna inanıyorum(Salt kendi görüşüm) :)

hepsinden sıkılan harley e geçiyor enson harley derim :cherry:

ve birde 125 ile yaptığın her hatayı not al ve bunları 1000 lik de yaptığını düşün belki vazgeçersin :)
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
30
hepsinden sıkılan harley e geçiyor enson harley derim :cherry:

ve birde 125 ile yaptığın her hatayı not al ve bunları 1000 lik de yaptığını düşün belki vazgeçersin :)

yzf 125 le yaptığın hataları zaten r1 de yapamazsın 299 km yapan bir makinadan bahsediyoruz.
he bir de şöyle bir gerçek var ki 50 cc motor hatta bir bisiklet bile hata affetmeyebiliyor...
vazgeçme konusuna gelceksek eğer vazgeçmicem ya,ötesi yok :D
çünkü motoru ulaşım amaçlı kullanmak gibi bir niyetim yok,şahsi fikrim olarakta motorlar ikiye ayrılır 1.Racing olanlar 2.Diğerleri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst