selam Salihliden Yatağan festivaline gidecek var mı?

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
selam herkese
ismim Murat ÇETİN
Manisa- Salihliden gidecek küçük motorlu arkadaş yada gurup var mı?
varsa bana 0536790780 Trkcll hattımdan çağrı atabilir mi?
motorum 135cc Mondial MH Drift kendi kamp setim var
sadece yaren ve yarlık arkadaş yada gurup arıyorum
Oğlumla gelecektik o yan çizdi yalnız kaldım
1-2 gün kafa dinlemeye ihtiyacım olduğu için geliyorum
Saygı ve Sevgilerimle ::gazla::

---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

yok galiba kimse

---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

http://goo.gl/maps/qL8uy
bu güzergahtan gitmeyi düşünüyorum::gazla::
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
bildik bir arkadaş olsa idi yabancılık çekmezdim
Fakat yapacak bir şey yok ::gazla::
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
güzel rota.size bol keyifli güvenlikli sürüşler
teşekkür edrim::gazla::

---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:21 ----------

anlaşıldı
sadece iki kişilik bir adventure olacak
ben ve Karakaçan
nasip buymuş
hadi hayırlısı::gazla::
admin bu mesajı kirlilik olmasın diye silebilir
vaktinizi aldım saygı ve sevgilerimle c90 ve Karakaçan::gazla::
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Adem80 gelsen iyi olurdu , tanışırdık , c.tesi günü tam gün yatağan'dayım, 48ab863 Supermoto
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
45sb7036
nacizane Karakaçan Drift inşallah görüşürüz mehmet bey kardeşim
çadır kurma imkanı var değil mi? ben bu geceyi orada geçirmeyi düşünüyorum::gazla::
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
45sb7036
nacizane Karakaçan Drift inşallah görüşürüz mehmet bey kardeşim
çadır kurma imkanı var değil mi? ben bu geceyi orada geçirmeyi düşünüyorum::gazla::

çadır kurma imkanı var, ama çokda büyük bir yer değil katılım çok olursa nasıl olur bilemem, ama bir şekilde olur sanırım. Kazasız belasız yolculuklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst