E EsEnTurKs Katılım 29 Nis 2010 Mesajlar 29 5 May 2010 Konu Yazar #1 Merhaba bende aranıza Denizli den katılıyorum. Forumdaki tüm motor tutkunlarına ve kalbi motoruyla atan tüm arkadaşlara selam olsun...
Merhaba bende aranıza Denizli den katılıyorum. Forumdaki tüm motor tutkunlarına ve kalbi motoruyla atan tüm arkadaşlara selam olsun...
Sinan Aksu Katılım 21 Kas 2009 Mesajlar 5,302 Motosikleti 750x 5 May 2010 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Selam olsun sana ey güzel insan! Ne güzel bir giriş yaptın sen öyle ey mübarek insan! Aramıza hoş geldin dostum
Selam olsun sana ey güzel insan! Ne güzel bir giriş yaptın sen öyle ey mübarek insan! Aramıza hoş geldin dostum
E EsEnTurKs Katılım 29 Nis 2010 Mesajlar 29 5 May 2010 Konu Yazar #3 O senin kalbinin güzelliği dostum Eywallah hoşbulduk Birtek sen cevap vermişsin ve forumda tanıştığım ilk güzel insan olacaksın şimdiden memnun oldum
O senin kalbinin güzelliği dostum Eywallah hoşbulduk Birtek sen cevap vermişsin ve forumda tanıştığım ilk güzel insan olacaksın şimdiden memnun oldum