- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 326
- Konu Yazar
- #1
Merhaba değerli motorcu kardeşlerim:rendeer:
bende aranıza yeni katılmaktayım mesj sayımdan belli olmuştur :mrgreen:
Bornovada oturmaktayım 88 doğumluyum daha bir motorum yok :salut:
ama bu olmayacak değil :queen: :bounce: yakında zealsun zs200 almayı düşünüyorum...
MKL mezunuyum.ÖSS ye gireceğim ama pek ümitli değilim.
PC yazılım/donanim/web masterlık yapıyorum.Microsoft sertifika sınavlarına gireceğim onlara hazırlanıyorum :cat: Migrosun orda yakınımızın cafe si var bnm sayılır:mrgreen:
gama bilgisayarın bayiliği var pc alacak olanlara yardımcı olurum:cat:
Problemi olanlara çözemeyenlere burdan yada msn den yardımcı olmaya çalışırım.
Evde çözeceğim bir sorunsa eğer müsaitsem de beni motorla almak şartıyla(saka
) ::utangac: gelebilirim.Buralardayım.
Kendinize ii bakın.Allaha emanet olun.Kazasız belasız cezasız günler:cat: :rendeer:
bende aranıza yeni katılmaktayım mesj sayımdan belli olmuştur :mrgreen:
Bornovada oturmaktayım 88 doğumluyum daha bir motorum yok :salut:
ama bu olmayacak değil :queen: :bounce: yakında zealsun zs200 almayı düşünüyorum...
MKL mezunuyum.ÖSS ye gireceğim ama pek ümitli değilim.
PC yazılım/donanim/web masterlık yapıyorum.Microsoft sertifika sınavlarına gireceğim onlara hazırlanıyorum :cat: Migrosun orda yakınımızın cafe si var bnm sayılır:mrgreen:
gama bilgisayarın bayiliği var pc alacak olanlara yardımcı olurum:cat:
Problemi olanlara çözemeyenlere burdan yada msn den yardımcı olmaya çalışırım.
Evde çözeceğim bir sorunsa eğer müsaitsem de beni motorla almak şartıyla(saka
Kendinize ii bakın.Allaha emanet olun.Kazasız belasız cezasız günler:cat: :rendeer: