Selam millet!

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Merhaba değerli motorcu kardeşlerim:rendeer:
bende aranıza yeni katılmaktayım mesj sayımdan belli olmuştur :mrgreen:
Bornovada oturmaktayım 88 doğumluyum daha bir motorum yok :salut:
ama bu olmayacak değil :queen: :bounce: yakında zealsun zs200 almayı düşünüyorum...
MKL mezunuyum.ÖSS ye gireceğim ama pek ümitli değilim.
PC yazılım/donanim/web masterlık yapıyorum.Microsoft sertifika sınavlarına gireceğim onlara hazırlanıyorum :cat: Migrosun orda yakınımızın cafe si var bnm sayılır:mrgreen:
gama bilgisayarın bayiliği var pc alacak olanlara yardımcı olurum:cat:
Problemi olanlara çözemeyenlere burdan yada msn den yardımcı olmaya çalışırım.
Evde çözeceğim bir sorunsa eğer müsaitsem de beni motorla almak şartıyla(saka :) ) ::utangac: gelebilirim.Buralardayım.

Kendinize ii bakın.Allaha emanet olun.Kazasız belasız cezasız günler:cat: :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hoşgeldin arkadaşım . bu saatte tanışma başlığı açarsan ilk mesaj atan ben olurum :mrgreen:

sen de kendine iyi bak.:)
 

GEP

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
104
hoş geldin kardesim aramiza..

yilmaz biz uyuyomuyuz yani onu mu demek istiyosun :p

:queen: :bounce: :queen: :bounce: :queen: :bounce: :queen: :bounce: :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
12
motor bir tutkudur.

slm arkadaşlar ben ramazan aranıza yeni katıldım çok iyi bir site bulduguma inanıyorum.ben motor almayı düşünüyorum kafamda mondial yada asya motor var sizce hangileri iii yada önereceginiz bir model var mı ? yardımcı olursanız sevinirim saygılar .......ramazan.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
aramıza hoş geldin kardeş :)
bu arada unutmadan tercih senin tabiki ama senin yerinde olsam o zealsun alma fikrini iyi düşünürdüm ??ben kullandım bi müddet

aramıza hoş geldin kardeş :)
bu arada unutmadan tercih senin tabiki ama senin yerinde olsam o zealsun alma fikrini iyi düşünürdüm ??ben kullandım bi müddet
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Yav ben diğer topiclerden burayı unutmuşum :pr:
Arkadaşlar çok saolun gerçekten kliwaj bizim clan arkadaşımız onu burda görmek de güzel.Hatta benim selam mesajımı görüp cevap vermesi daha da güzel... Herşey için çok saolun arkadaşlar....görüşmek üzere bu arada izmirde olanlar cuma ya gelmeyi unutmayın ?:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst