- Katılım
- 13 Eyl 2007
- Mesajlar
- 419
- Konu Yazar
- #81
başkentin_asi_pilotu;871498' Alıntı:beğenemedinizmi hanım efendi?ben odtünün çaycılık bölümünü bitiridm master ımı ankara üniversitesinde uluslar arası çaycılık olarak yaptım şimdide kırşehirde doctor a yapmaktayım....e ingilazcamızda anca bu kadar olur....
do you stan and me? teacher?
ahh ahhh hep o lisedeki ingilizce hocamın suçuydu....... bi tek onun derslerine tam girerdim ama yinede geçemezdim.......![]()
:queen::queen
Yes, I stan and you :queen::queen::queen: