Selam herkese!

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
başkentin_asi_pilotu;871498' Alıntı:
beğenemedinizmi hanım efendi? :) ben odtünün çaycılık bölümünü bitiridm master ımı ankara üniversitesinde uluslar arası çaycılık olarak yaptım şimdide kırşehirde doctor a yapmaktayım....e ingilazcamızda anca bu kadar olur....
do you stan and me? teacher?


ahh ahhh hep o lisedeki ingilizce hocamın suçuydu....... bi tek onun derslerine tam girerdim ama yinede geçemezdim....... :)

:queen::queen:eek: ne yaf :queen: do you stan and me? :queen::queen:
Yes, I stan and you :queen::queen::queen:
 
Katılım
25 Ara 2006
Mesajlar
184
Hoşgeldiniz, safalar getirdiniz. Bizimki gibi bir ülkede bayanların da motosiklete ilgi duyduğunu ve kullandığını görmek gerçekten takdire şayan ve keyif verici bir durum. Umarım zamanla hem yollarda daha çok motosiklet ve hem de bayan motosiklet sürücüsü göreceğiz.

Saygılar
Oğuz
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Hoşgeldiniz, safalar getirdiniz. Bizimki gibi bir ülkede bayanların da motosiklete ilgi duyduğunu ve kullandığını görmek gerçekten takdire şayan ve keyif verici bir durum. Umarım zamanla hem yollarda daha çok motosiklet ve hem de bayan motosiklet sürücüsü göreceğiz.

Saygılar
Oğuz

Hoşbulduk efendim. İyi dilekleriniz için teşekkürler. Benden de saygılar.

:silent:bayan topiginin ayrıcalıkları...........:pr:

Yok ya herkes beni erkek sanıyodu vallahi :p
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
:queen::queen:eek: ne yaf :queen: do you stan and me? :queen::queen:
Yes, I stan and you :queen::queen::queen:

pühhhhhhhhhh............ bide ingilazca hocası olacak......... okuldan beliydi zaten senin ingilizceyi öğrenemeyeceğin :) beni alıyormusun dedim daha bunudamı anlamadın? valla kusura bakma ben senin ingilazca hocası olduğuna inanmıyorum :) :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
pühhhhhhhhhh............ bide ingilazca hocası olacak......... okuldan beliydi zaten senin ingilizceyi öğrenemeyeceğin :) beni alıyormusun dedim daha bunudamı anlamadın? valla kusura bakma ben senin ingilazca hocası olduğuna inanmıyorum :) :)

Tamam ben anladım senin sorunu ve cevap da verdim: Yes, I stan and you; yani evet seni anlıyorum demiştim, okumadın mı cevabımı :queen::queen::queen:

Demek ki neymiş asıl senin İngilizcen zayıfmış :p Ben tarzancayı bile anlayıp tarzanca cevap verebiliyorum, sende tık yok :queen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Tamam ben anladım senin sorunu ve cevap da verdim: Yes, I stan and you; yani evet seni anlıyorum demiştim, okumadın mı cevabımı :queen::queen::queen:

Demek ki neymiş asıl senin İngilizcen zayıfmış :p Ben tarzancayı bile anlayıp tarzanca cevap verebiliyorum, sende tık yok :queen:

hoca hanım siz şimdi bana tarzanmı demek istiyosunuz? :)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Yok da tarzancan baya iyiymiş demek istiyorum:p Nerde öğrendiysen artık bilmiyorum ormanda mı başka bi yerde mi :queen:

yanlız dikkat ediyorsanız benim tarzanca konuştuğumu varsayarsak ki öyle bişey yok sizin de bunu anlamanız nickiniz ve avatar resminiz sizinde benimle aynı milletten olduğunuz durumlarını güçlendirmekte......... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst