Selam herkese!

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
hoşgeldiniz bambu konuma yazmışsıznız ayrıca teşekkür ederim.

Ben de teşekkür ederim :rendeer:

daha önce hiç bir bayanın yapmadığını yapıyorsunuz resminizi görmeyi neye borçluyuz acaba:silent:


Neden ki? Çok mu özel bişey resmimin görülmesi sokakta her gün yüzlerce insan görüyor zaten.Canlı canlı hemide :bounce:
Ayrıca sitede bir çok bayanın resmi de varmış biraz bakındım da.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
valla bi bayan için bana göre fazla heyecanlı gibi geldiniz bana bu işin altında bir çapanoğlu var gibi geliyo bayan kılığına giren çok arkadaş var sitede bayan olduğunuzu ispat etmeden inanmayacağım
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İyi de neden ve nasıl ispatlasın sana kız olduğunu ? Bişey varsa yönetim ilgilenir değil mi ?
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
bu topicte hit yapar. içinde bi bayan var ya....konu amacından uzaklaşmaya mahkumdur
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Sana da selam, hoşgeldin.. :wiinkk:

Sağol Tubiş hoşbuldum :)

valla bi bayan için bana göre fazla heyecanlı gibi geldiniz bana bu işin altında bir çapanoğlu var gibi geliyo bayan kılığına giren çok arkadaş var sitede bayan olduğunuzu ispat etmeden inanmayacağım

Koyduğum resimdeki araç Gelişim Sürücü Kursu'nun. İbrahim Bey'e sorarsınız artık. Hoş erkek olsam ne farkediyor onu da anlamadım ya? Asılmadan önce kişinin bayan olduğuna emin mi olmak lazımdır, o bakımdan mı?
Ayrıca sade bir hoşgeldin demek için bunca sorgulama gerekli mi?
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
istihbarat çalışmaları yeni başladı. valla kızmayın ama burada erkek arkadaşlarımızın masumane duygularıyla oynayan çok sahte bayan oldu tedbirimiz onun içindir yarın ilk iş gelişim sürücü kursundan ibrahim beyle görüşmek olacak ondan sonra hem özrümüzü dileriz hemde hoşgeldin
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Aleyküm selam..... Aramıza hoşgeldiniz. :rendeer:
Japonca yazmayı unutmuşsunuz onuda ben yazayım;
KONİÇİVA :p
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hoş geldin.

Güzel vakit geçirip, faydalı bilgiler edineceksin inşallah.

Motosiklet üzerindeki fotoğraflarını, otomobil içindekine tercih ederim.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
istihbarat çalışmaları yeni başladı. valla kızmayın ama burada erkek arkadaşlarımızın masumane duygularıyla oynayan çok sahte bayan oldu tedbirimiz onun içindir yarın ilk iş gelişim sürücü kursundan ibrahim beyle görüşmek olacak ondan sonra hem özrümüzü dileriz hemde hoşgeldin

Erkeğin de duygusumu olurmuş, hemde masumane :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
istihbarat çalışmaları yeni başladı. valla kızmayın ama burada erkek arkadaşlarımızın masumane duygularıyla oynayan çok sahte bayan oldu tedbirimiz onun içindir yarın ilk iş gelişim sürücü kursundan ibrahim beyle görüşmek olacak ondan sonra hem özrümüzü dileriz hemde hoşgeldin
Ok! Özrünüzü bekliyoruz yarın öleyse.
Aleyküm selam..... Aramıza hoşgeldiniz. :rendeer:
Japonca yazmayı unutmuşsunuz onuda ben yazayım;
KONİÇİVA :p
Teşekkürler Lancet caponcasını da öğrenmiş oldum :)

Hoş geldin.

Güzel vakit geçirip, faydalı bilgiler edineceksin inşallah.

Motosiklet üzerindeki fotoğraflarını, otomobil içindekine tercih ederim.

Hoşbulduk :)
Erkeğin de duygusumu olurmuş, hemde masumane :queen:

Kop evladım oldum :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gel gel sende gel bide gülüyor seni şımarık seni.:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@SAKİ

Değişmemiş hali daha güzeldi.:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahanda sen bana laf sokan elemansın tanıdım seni :p hangi başlıkta laf sokmuştun bakiim sen :mrgreen: cıbırın da pek güzel ama fazla titryo sankim :p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Gel gel sende gel bide gülüyor seni şımarık seni.:queen::queen::queen::queen:
Kedi seviyo sanki ya töbe töbe :p

ahanda sen bana laf sokan elemansın tanıdım seni :p hangi başlıkta laf sokmuştun bakiim sen :mrgreen: cıbırın da pek güzel ama fazla titryo sankim :p

Sen benim cıbırımı benden çok kullanan elemansın ben de seni tanıdım :queen: Çok teşekkür ederim tekrardan, o soğukta ben cıbırı getiremezdim üşürdüm :p
aramıza hoş geldin....:wiinkk:

Hoşbulduk cesi :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende üşüdüm noolcek şimdi :queen: benim bu işten kaarım noolcak ha :queen: bulgur pilavı istiyom
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapsın olum biz hem öğrenci hem yanlız kalan hemde çalışan adamız :queen: ev yemeğine hasretis :queen: bulgur pilavının yanına tomates çorbasıda istiyom
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst