hoşgeldiniz bambu konuma yazmışsıznız ayrıca teşekkür ederim.
daha önce hiç bir bayanın yapmadığını yapıyorsunuz resminizi görmeyi neye borçluyuz acaba:silent:
Sana da selam, hoşgeldin.. :wiinkk:
valla bi bayan için bana göre fazla heyecanlı gibi geldiniz bana bu işin altında bir çapanoğlu var gibi geliyo bayan kılığına giren çok arkadaş var sitede bayan olduğunuzu ispat etmeden inanmayacağım
istihbarat çalışmaları yeni başladı. valla kızmayın ama burada erkek arkadaşlarımızın masumane duygularıyla oynayan çok sahte bayan oldu tedbirimiz onun içindir yarın ilk iş gelişim sürücü kursundan ibrahim beyle görüşmek olacak ondan sonra hem özrümüzü dileriz hemde hoşgeldin
Ok! Özrünüzü bekliyoruz yarın öleyse.istihbarat çalışmaları yeni başladı. valla kızmayın ama burada erkek arkadaşlarımızın masumane duygularıyla oynayan çok sahte bayan oldu tedbirimiz onun içindir yarın ilk iş gelişim sürücü kursundan ibrahim beyle görüşmek olacak ondan sonra hem özrümüzü dileriz hemde hoşgeldin
Teşekkürler Lancet caponcasını da öğrenmiş oldumAleyküm selam..... Aramıza hoşgeldiniz. :rendeer:
Japonca yazmayı unutmuşsunuz onuda ben yazayım;
KONİÇİVA![]()
Hoş geldin.
Güzel vakit geçirip, faydalı bilgiler edineceksin inşallah.
Motosiklet üzerindeki fotoğraflarını, otomobil içindekine tercih ederim.
Erkeğin de duygusumu olurmuş, hemde masumane :queen:
Erkeğin de duygusumu olurmuş, hemde masumane :queen:
Kedi seviyo sanki ya töbe töbeGel gel sende gel bide gülüyor seni şımarık seni.:queen::queen::queen::queen:
ahanda sen bana laf sokan elemansın tanıdım senihangi başlıkta laf sokmuştun bakiim sen :mrgreen: cıbırın da pek güzel ama fazla titryo sankim
![]()
aramıza hoş geldin....:wiinkk:
bende üşüdüm noolcek şimdi :queen: benim bu işten kaarım noolcak ha :queen: bulgur pilavı istiyom