selam herkese bende geldim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
İleri sürüş teknikleri Hakkında bilgi almak için :bounce:
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
hoşgeldin, benim oğlumda motorcu senin yaşında :):):) o da senin gibi ehliyet bekliyor :):) sabredin biraz!
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
sabretmeye calısıyorz işte
oğluna nasıl izin verebiliyosun :cyclopsan ben tüm anneleri aynı sanıyordum
ne benm annem ne de arkadaslarımın annesi asla izin vermiyor en sonunda üniversiteye kadar istanbul trafiiine cıkmayacagıma yemin ettm zavallı annem mutlu oldu resmen :) :)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
o zaten oturdugumuz site içinde ve bazen gittiğimiz gezilerde trafiğin olmadıgı yerlerde kullanıyor.ehliyetini alınca ona da bir tane motor alacağım.bir motor ikimize yetmez :):) ben izin veriyorum çünkü bende küçükken çok motor peşinde koştum.motoru nasıl kullandıgınıda biliyorum :) güvenim sonsuz :):)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
paris ne guzel konusmussun...bende bu hazırnda alacagım motoru(ehliyrti de tabiki) de dertler bunla bitmiyor bide ne alacagım derdi war ::pr:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
aramıza HOŞgeldin seni aramızada görmek güzel:rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
o zaten oturdugumuz site içinde ve bazen gittiğimiz gezilerde trafiğin olmadıgı yerlerde kullanıyor.ehliyetini alınca ona da bir tane motor alacağım.bir motor ikimize yetmez :):) ben izin veriyorum çünkü bende küçükken çok motor peşinde koştum.motoru nasıl kullandıgınıda biliyorum :) güvenim sonsuz :):)


süpersin ya
annem en fazla kayseride hiçbi arabanın gecmediği yerlerde kullanmama izin verir ama aslında haklı
ben adrenalin meraklısıyım yavas yavas hızı arttıracagımdan suphem yok
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
hehe bende aynı dertleri yasadım ama gecen haziranda motoru aldım şimdi ehliyeti bekliyorum.hazırlıklı lise2 yim seneye okula motorla gitme konusunda hemfikiriz:queen:
bu arada unutmadan hoş geldin:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
cansu walla iiyi geldin siteye sayende tum 17 yas motorcular toplandı :cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
yasıtlarımın bu kadar cok olduuunu bilmiodum ya
herkeste aynı dert üstelik
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
walla ben yeni motor alıcak olanlar icin baslık acmıstım 4-5 mesaj atıldı demekki kız-erkek farkı bu sen merhaba diye baslık astın herkz burda :D (ayrımcılık wr !!! )
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
hehe ya cansu sen 18 yaş almı motosiklet tutkunları die başlık açsana ya biz açsak olmaz tutmaz şimdi:mrgreen:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
aredragon ciddn dalga gecme o linki ne umutlarla acmıstm istanbuldan yasıt gnc mootrcular caddede bluscktk fln :p ama olmadı...sadece 4 cwp geldi :cherry: demekki cewp almak istiosan bu siteye 2 kere kayt olcn kız ismi koydugunla acıcan erkek olarak da yasıcan
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
:mrgreen: kardeş haklısın valla,ben dalga geçmiorum cnsu açsın biran önce topici:cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
aredragon ciddn dalga gecme o linki ne umutlarla acmıstm istanbuldan yasıt gnc mootrcular caddede bluscktk fln :p ama olmadı...sadece 4 cwp geldi :cherry: demekki cewp almak istiosan bu siteye 2 kere kayt olcn kız ismi koydugunla acıcan erkek olarak da yasıcan


kıskanclık yapmayalım :D
kızlardan ii sürücü olmaz triplerinizi biz cekiyorz :pr:

samimiyeti ilerletelim msn sohbetleri fln bulusabilrz
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
süremez tabi bi kız arkadaş motoru sürmek iste kalkışından 5m sonra agaca geçiriyodu zor durdu adıda cansuydu hatta.ama arada iyi sürenlerde çıkabiliyo tabi
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
süremez tabi bi kız arkadaş motoru sürmek iste kalkışından 5m sonra agaca geçiriyodu zor durdu adıda cansuydu hatta.ama arada iyi sürenlerde çıkabiliyo tabi


benm forumumda tartısma cıkmasa mutlu olurdum tabi ama sizin düzgün araba / motor kullananları ilginç karsılamanız beni sinir edio

insanlara göre kıyaslayın cinsiyetlere göre deil
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
walla bence kızlar motoru arabadan daha iyi kullanıyorlar ...ozellikle endurolar ve scooterlar bnce cok yakısıyor :D

bu arada sohbeti ilerletmek icin bu linki korumamz lazm cunku burann brz fazla uyesi war koptkmu bi daha bulmz o kdr da kly olmaablr...bakarsn gelecegin motorcuları burdn cıkar :bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst