o zaten oturdugumuz site içinde ve bazen gittiğimiz gezilerde trafiğin olmadıgı yerlerde kullanıyor.ehliyetini alınca ona da bir tane motor alacağım.bir motor ikimize yetmezben izin veriyorum çünkü bende küçükken çok motor peşinde koştum.motoru nasıl kullandıgınıda biliyorum
güvenim sonsuz
![]()
walla ben yeni motor alıcak olanlar icin baslık acmıstım 4-5 mesaj atıldı demekki kız-erkek farkı bu sen merhaba diye baslık astın herkz burda(ayrımcılık wr !!! )
aredragon ciddn dalga gecme o linki ne umutlarla acmıstm istanbuldan yasıt gnc mootrcular caddede bluscktk flnama olmadı...sadece 4 cwp geldi :cherry: demekki cewp almak istiosan bu siteye 2 kere kayt olcn kız ismi koydugunla acıcan erkek olarak da yasıcan
süremez tabi bi kız arkadaş motoru sürmek iste kalkışından 5m sonra agaca geçiriyodu zor durdu adıda cansuydu hatta.ama arada iyi sürenlerde çıkabiliyo tabi