Selam Gençlik

Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar Bende bu piyasaya yeni girenlerdenim Yani daha "TOY" olsun bir yerden başlamak lazım.....

benki araba kullanmayı çok seven biri nasıl motor kullanır siz düşünün ama umduğumdan kolay oldu ve şimdi acaip büyük bir zevk duyuyorum.Ben Sİyami Ersek Hastanesi Bilgiişlem merkezinde çalışıyorum. Şimdilik Bir Scooter'ım var 125 cc lik ama olsun eğer motor kllanmaya alışabilirsem bir enduro mtor düşünüyorum. o günler gelirse hep birlikte bir yerlerde gezmeyi bende isterim... tanışacağıma memnunum :) :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
aramıza hoşgeldin burda umduğundan ve tahmininden daha güzel bir otram bulursun Allah kazadan beladan cevirmeden uzak eylesin tekerlerine taş iliştirmesin

konya mt den selamlar
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
aramıza hoşgeldin.
umarım stediğin motoru alırsın .
kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım...
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
134
Hoşgeldin aramıza arkadaş. İnşallah istediğin Enduro
ya sahip olursun günün birinde.

Kasksız asla yola çıkma!

Sevgiler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Gençlik??????????????????????

hoşgeldin abi yaş kaçtı ayıptır sorması?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst