- Katılım
- 12 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,224
- Konu Yazar
- #1
ben 5 inci 10 yılımı tamamlamak üzere olan genç bir tutkunum. :queen: Bi heves yamaha ybr 125 aldım.yanlız hep otomatik vites kullandığımdanmı nedir bi türlü vitesleri beceremiyorum. Hele ilk kalkışlarda yokuş yukarı hep stopluyorum.:wiinkk: o yüzden satıp yine bir otomatik almak istiyorum.Motor mavi ve çok temiz kaça gider nasıl satarım yardımcı olurmusunuz