selam genç,gönlü genç her zaman genç kalan arkadaşlar

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
ben 5 inci 10 yılımı tamamlamak üzere olan genç bir tutkunum. :queen: Bi heves yamaha ybr 125 aldım.yanlız hep otomatik vites kullandığımdanmı nedir bi türlü vitesleri beceremiyorum. Hele ilk kalkışlarda yokuş yukarı hep stopluyorum.:wiinkk: o yüzden satıp yine bir otomatik almak istiyorum.Motor mavi ve çok temiz kaça gider nasıl satarım yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Ailemize Hoşgeldin :rendeer: bence biraz uğraş öğrenirsin ufkun açılır:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldin arkadaş ..vitesli makinalar her zaman daha iyidir bence..Biraz çabayla rahat öğrenirsin..............
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
bence de satmayın.. nasıl olsa otomatık kullanmayı biliyorsunuz biraz uğrasıp vitesli öğrenmenin ne zararı olur ki ??

ayrıca hoşgeldin..:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, öyle hemen caymak yok, biraz çabala, mt.izmir adına selamlar.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
aramıza hoşgeldin:)
bence de satma. bende de ybr 125 var, çok sağlam ve güzel bir motor. en ufak sorunu yok.
biraz çalışırsan çok zevk almaya başlarsın. hatta scooter a binmezsin bir daha.
o kadar iddalı konuşuyorum:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
arkadaşlar ilgi ve destekleriniz için çok sağolun.Biraz daha iyiye gidiyorum.Aslında sürüş zevki açısından çok hoşuma gitti fakat benden kaynaklandığını sanıyordum değilmiş...Motorda gaz yememe sorunu varmış.Hava ayarlarını yaptırınca o baygın kalkışı nispeten azaldı.Yine de şimdilik motorun yeni olduğundan,sıkışık olduğunu,ileride açılacağını söylüyorlar hadi hayırlısı.Hepinize zevkli sürüşler...
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Hocam motorunla uzun yollar yapman dileği ile.bende senin gibi Km si bayağı ilerlemiş gençlerdenim.Sakarya Taraklıya yolunuz düşerse beklerim.selamlar
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Aramıza HOŞGELDİN...
Bu sitenin en önemli özelliği ; motosiklete binmeden bile ; motosiklet hastalığına bulaştırmasıdır.. :)
:bestmt:
::tutkuy::
::hosgeldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst