Selam Dostlar ufacık bir paylaşım

Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Slamlar

Herkese iyi forumlar

Kanuninin yeni bi modeli dikkatimi çekti varsa kullanan görüşlerini yazsn

Almayı düşünüyorm

1.jpg


link http://www.kanuni.com.tr/Pages/Urunler/Detay.aspx?d=Phantom&Id=100&k=1
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
ahh be abicim buna 4.826 tl vereceğine git yamaha ybr yada cbf 150 al :) bu nedir ya sen biraz tipine görünüşüne aldanıyor gibisin :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Bence de. Su soğutması şusu busu olsa hadi neyse de onlar da yok. Sırf ambalaj gibi duruyor bu. :) O paraya değmez.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Gösterge yapmayı bir türlü beceremedi şu adamlar
commodore 64 araba yarışı arabirimi gibi.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Bunu alırsın 1-2 sene sonra başlar sorun masraf çıkarmaya git ybr al temiz bakarsan 7-10 sene gider..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6 ay ya kullanirsin ya kullanamazsin sonra sorunlar baslar uzak dur :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Bu tarz motorlar bir iki sene önce 2000-3000 arası gidiyordu; ne oldu da fiyatları bu kadar coştu merak ediyorum. Bu kadar da para verilmez ki böyle çin işlerine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst