selam bu motoru bilenler lütfen anlatsın

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
9
selam millet ben modenas kristar almayı düşünüyorum bu motor nasıl iyi mi kötümü kilometrede ne kadar yakıyor çabuk dökülürmü bunları bana anlatırsanız sevinirim bu motordan almayı düşünüyorum teşekkürlerimi sunarım
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Oooooo Modenas eski günlerim depreşti

10 sene evvel almıştım sıfır km jetpadan 30.000 binde sattım tek yek masrafı yağ-filitre-fren balatası

Ne zincir ne dişli istedi.

Ozamanlar honda titan vardı birde bu

Taş gibi motor işde altepe tepe kullan Ayrıca 4 lt deposuyla 150+ km garanti
 
Katılım
23 Eyl 2008
Mesajlar
3
bende 2004 modenas kriss var ama artık kristar olarak üretiliyo sanırım gerçekten çok sağlam motor 4 senedir biniyorum 26 bin de ve şuana kadar hiç bir sorun olmadı
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cup ların içinde hondadan sonra en sağlamlarından biridir hatta honda kadar sağlamdır diyebilirim gözün kapalı al yakıtta 4lt ile en az 150km
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Oooooo Modenas eski günlerim depreşti

10 sene evvel almıştım sıfır km jetpadan 30.000 binde sattım tek yek masrafı yağ-filitre-fren balatası

Ne zincir ne dişli istedi.

Ozamanlar honda titan vardı birde bu

Taş gibi motor işde altepe tepe kullan Ayrıca 4 lt deposuyla 150+ km garanti

"Taş gibi motor işde altepe tepe kullan" Kesinlikle doğru...:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
bende tam bu konuyu açıp sorucaktım honda innovamı yoksa kris starmı arada kaldım bende hem fiyat olarak ta karşılaştırınca kris daha avantajlı ama genede bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim innovamı///krismi??
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kardeş innovamı kriss mi dersen sana gülerim cup adını icad eden hondadır ve köklü bir firmadır türkiyede ne olacağı belirsiz tr montajı değildir tamam modenas da sağlam ama bi yakından git innovaya bak bide criss e:cat:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
1
slm ... arkadaşlar yeni üye oldum yazdıklarınızı okuyor sitede dolaşıyor ama fikrimi fotolarla paylaşmak istiyorum. ama beceremiyorum foto nasıl yüklenir ..yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar artık modenas tr'de üretiliyor.Henüz kullanma fırsatım olmadı ama almak niyetim var.Ve koyacak yer sorununu çözmeden almak istemiyorum.Modenas kristar ve kriss farklı aletler.Modenas sitesinde kriss ve kristar bulabilirsiniz.Kristarda yarı otomatik bir cub.Zaten çoğu cub gibi birbirne benzer özellikteler.Kriss daha bilindik modeldir.İnnovanın tek rakibi diyebilirim.Hele bir sesi var.Bomba gibi.Arkadaşım bence kristar diyene kadar kriss 2 modelinede bak derim.Gerçekten sağlam aletler.Kristarda güzeldir.İyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst