- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, modlarımında yanlış anlamaması için böyle bir başlık açtım, Eski nickim Hyp33Rx'ti. Çocukça gelmeye başladığı için ve değiştiremediğim için yeni bi üyelik açmış bulunmaktayım, ama bu selam vermem demek değil yeni üyeyiz sonuçta bi şekilde.! 
Hepinizin yolu açık olsun, tekeri düz bassın.
Hepinizin yolu açık olsun, tekeri düz bassın.