selam ben mustafa. aslında motora pek ilgim yoktur..

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
3
selama..wallayi ne diyim.. çalışıos işte.. ya bide fuara iş dolayısıyla gidemedim henüz.. bugü akşam üzeri bi kaçamak yapıcam gibi. acaba davetiye nerden bulurum (işte ben buyuuum.. :) ) :farao:
 
Katılım
19 Ara 2004
Mesajlar
61
ne işin var burda dedim ama hoşgeldin
motosiklet.net üyeleri özeldir :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst