işte onu decektım zatenokram' Alıntı:Hoşgeldin Natallia :rendeer:
Bu sineği bir yerden hatırlıyorum ammaaa??????
Tamam!!! Tamammm!!! Seni Çiçekliköy de görmüştümr:
r:
r:
Weboyy'un gözüne konuyordun :wiinkk:
:mrgreen: işte tam bana gore. Ismim pek güzelmiş dımi ama avatarım pek çirkinmiş.Severim böyle şeyler.kucukprens' Alıntı:Hosgeldin..ama avatarin korkunc ya.igreti ediyor insani..Sirin sirin motorcu resimleri falan koysan daha guzel olurdu valla![]()
teşekkürler bahtiar. sedta daha düzgün kulansaydı motoru ve bana bağrmasaydı "ne yapiyon orada,kıpırdama" falan daha çök net ve daha güzel şeylek çekerdım.Şimdılik bukadar.nevZAT150' Alıntı:hoşgeldin yenge... :cherry:
videoları çok güzel çekmişsin.. Çiçekli köy yollarını güzel karelemişsin...
weboy abi allahtan seni tanıdım kendimi grupta motodeş arıyordum.. ii oldu senin Mtİzmire katılman... :rendeer:
Sağol :wiinkk: Güzel çekmeye çalıştım:cherry:kuvva' Alıntı:selam natallia aramıza hoş geldin, gezi fotolarımızı güzel çekmişsin, üçümüzün resmide çok güzel çıkmış, teşekkür ederim.
saygı ve sevgiyle kal.