Selam ben geldimmmmmmmmmm !!!

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hoşgeldin:rendeer:
avatarın ne güzelmiş öyle::arrow:: sabah sabah içim ferahladı::xtongue:
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
Hosgeldin..ama avatarin korkunc ya.igreti ediyor insani..Sirin sirin motorcu resimleri falan koysan daha guzel olurdu valla:)
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
16
okram' Alıntı:
Hoşgeldin Natallia :rendeer:
Bu sineği bir yerden hatırlıyorum ammaaa??????
Tamam!!! Tamammm!!! Seni Çiçekliköy de görmüştüm:pr: :pr: :pr:
Weboyy'un gözüne konuyordun :wiinkk:
işte onu decektım zaten:p

kucukprens' Alıntı:
Hosgeldin..ama avatarin korkunc ya.igreti ediyor insani..Sirin sirin motorcu resimleri falan koysan daha guzel olurdu valla:)
:mrgreen: işte tam bana gore. Ismim pek güzelmiş dımi ama avatarım pek çirkinmiş.Severim böyle şeyler.

nevZAT150' Alıntı:
hoşgeldin yenge... :cherry:

videoları çok güzel çekmişsin.. Çiçekli köy yollarını güzel karelemişsin...

weboy abi allahtan seni tanıdım kendimi grupta motodeş arıyordum.. ii oldu senin Mtİzmire katılman... :rendeer:
teşekkürler bahtiar. sedta daha düzgün kulansaydı motoru ve bana bağrmasaydı "ne yapiyon orada,kıpırdama" falan daha çök net ve daha güzel şeylek çekerdım.Şimdılik bukadar.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
selam natallia aramıza hoş geldin, gezi fotolarımızı güzel çekmişsin, üçümüzün resmide çok güzel çıkmış, teşekkür ederim.
saygı ve sevgiyle kal.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de yeni üye sayılıyorum galiba ama artık benim de hoşgeldinlere başlamam gerekiyor.

Hoşgeldiniz.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
16
sağol be:wiinkk:

kuvva' Alıntı:
selam natallia aramıza hoş geldin, gezi fotolarımızı güzel çekmişsin, üçümüzün resmide çok güzel çıkmış, teşekkür ederim.
saygı ve sevgiyle kal.
Sağol :wiinkk: Güzel çekmeye çalıştım:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin;:rendeer:
O sineği nasıl çektin öle( şaka, şaka)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst