selam arkadaslar

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Aramıza hoşgeldin... Kalıcı olman dileği ile...:rendeer: Jeyna gerçek ismin değildir heralde. :)
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
evet gercek ismim cunki ben russum ,Turkeyda 12 senedn beri yasyorum ve esim benim turk,neyse tanismakla memnun oldum
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hoşgeldin arkadaşı.İngiliz'miyiz?

Pardon geç kalmışım:). Şöyle çevireyim kazı;motor varmı:cherry:?
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
var dostum.. ama yarım motor yani scooter gecen sene esime aldım kunlansın diye binemedi korktu,bende bu yaz sezon sonunda bu sefer kendime bir motor yada maxy scooter alıcam..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hoşgeldiniz keyifli ve eğlenceli zaman geçirmeniz dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Jeyna, hoşgeldin foruma dostum. Forumda yabancı arkadaşlarımız olmuştu, ancak senin gibi iyi Türkçe konuşabilen yok şimdilik. Umarım iyi vakit geçirirsin. Bize bol bol anlat, memleketindeki motosikletlilerden bahset, kendinden bahset.

Bu arada scooter'lara yarım motor deme, buaralarda çok scooter'cı var, kırılırlar.. :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
var dostum.. ama yarım motor yani scooter gecen sene esime aldım kunlansın diye binemedi korktu,bende bu yaz sezon sonunda bu sefer kendime bir motor yada maxy scooter alıcam..

Sizin oralarda trafik nasıl bilmem ama rahatsa enduro tavsiye edebilirim.Hem doğa gezileri için birebir.Maxi scooter'da iyidir! Bende scooter var ama geçiş için karar veremiyorum.Fakat ibre hep maxi'den yana gibi.:cat:.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
rigel doru soylon arkadasim, aslında duzenlenen gezeleri katılmak isteyorum ama motorum musade edemyor o yuzden ona yarım deyorum,motorumu severim ona isim bile koydum..(coskun) mesur turk felim :) neyse seneye bakarız olur bir canavar alırım dolasırım komple turkeye ,cunki turkeye cok guzel..

darkdiamond -bende karar veremyorum kusadasi cok kucuk vitesli motor pek olmyor en iyisi scooter az yakar cok kacar..ama idealim benim racing fakat chooper cok daha rahat gelyor .. gezi icin
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Jeyna, hoşgeldin foruma dostum. Forumda yabancı arkadaşlarımız olmuştu, ancak senin gibi iyi Türkçe konuşabilen yok şimdilik. Umarım iyi vakit geçirirsin. Bize bol bol anlat, memleketindeki motosikletlilerden bahset, kendinden bahset.

Bu arada scooter'lara yarım motor deme, buaralarda çok scooter'cı var, kırılırlar.. :p

Yok be doktor abi,kırılmayızda bazı arkadaşlar işin dozunu kaçırıp insanı zıvanadan çıkarmıyorda değil.Yoksa kimin neye ne dediği bizi ilgilendirmez.Mesela benim tırcı arkadaşım var,dünyayı geziyo herif.O'na bakarsan motosikleti boşver otomobil bile araç değil:cherry:.

Jeyna dostum,bu seneki festival trafiği baya yoğun.Güneydede var.Oralarda karşılaşıp tanışabiliriz umarım.:cat:.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Jeyna, İzmir'den Ada'ya sık sık geliyoruz. Seni nerde bulalım orada?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo moscow dan buraya gelmiş hoş geldin..
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
darkdiamond isallah arkadasim (umarım doru yazdım,sen anlamısındır)

Rigel buyrum herzaman bekleriz,ben uzun zamandan beri aryorum guzel bir forum,o yuzden hep burda olucam yada [email protected] olur,yada hic olmadı ates yakın izmirden gelyoruz diye bekleriz,buaralar hava guzel gelenir.kusadasından disinda 35 km kadar cok guzel bi restorant var arti dolasilacak yar arti bol bol hayvan tavsiye ederim adı DEGERMEN belkide bilirsin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eric djemba djemba wardı futbolcu o geldi aklıma :)
hoş geldiniz...
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
sokeye giderken kusadasi cikisinda Davutlar yolu ayrımı var o yolu takip edersen seni oraye goturur,aynı zamanda o yolu devam edersan milli parka ulasırsın oda sahane bir yer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin enişteeee :cherry: Ben de max. yarım motor kullanıcısıyım :cherry: How are you :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Bu arada isminin altında bulunan resimde yani avatarındaki hayvan siyah jaguar mı? :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst