- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaslar benim adim Jeyna ve ben Kusadasindan
var dostum.. ama yarım motor yani scooter gecen sene esime aldım kunlansın diye binemedi korktu,bende bu yaz sezon sonunda bu sefer kendime bir motor yada maxy scooter alıcam..
Jeyna, hoşgeldin foruma dostum. Forumda yabancı arkadaşlarımız olmuştu, ancak senin gibi iyi Türkçe konuşabilen yok şimdilik. Umarım iyi vakit geçirirsin. Bize bol bol anlat, memleketindeki motosikletlilerden bahset, kendinden bahset.
Bu arada scooter'lara yarım motor deme, buaralarda çok scooter'cı var, kırılırlar..![]()
Kuşadasından Tireye doğru.............. :cat::cat: Cengiz ler geçen hafta ordalardı..Topic açmışlardı....:cat:Söke'ye doğru mu, İzmir'e doğru mu 35 km?