- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 124
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetim var a2''ama dediğim gibi pek bir deneyimim yok!!ist'olsam eğitim alacak yerler mutlaka vardır ama kayseride pek böyle eğitim yerleri felan yok..işte kuryeci arkadaşlar ne öğretirse onu öğreniyoruz...