selam arkadaşlar yeniyim..

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetim var a2''ama dediğim gibi pek bir deneyimim yok!!ist'olsam eğitim alacak yerler mutlaka vardır ama kayseride pek böyle eğitim yerleri felan yok..işte kuryeci arkadaşlar ne öğretirse onu öğreniyoruz...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla iki gündür konu açmaya uğraşıyorsan eğer. cidden paranın bi kısmını koruma lara ve eğitime ayır derim.. :)
şaka bir yana ona bakarsan bende hala resim nasıl elenir bilmiyorum
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Aramıza hoşgeldin kalıcı olman ve en kısa sürede motoruna kavuşman dileği ile eyvallah....
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
hosgeldın arkadasım umarım ıyı vakıt gecırırsın
motor olarak tavsıyem ıkıncı el ybr yada cbf 150
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hoşgeldin arkadaşım,A2 olması iyi en ağırı oydu sıra korumalarda onlarda hayati önem taşır sağlıklı kalmanı sağlar,motor konusuna gelice önce kendine bir tarz belirle racemi,touringmi,choppermi,enduromu sonra marka konusunda yardımcı oluruz hoşçakal
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
hoşgeldin arkadaşım...
tüm acemilikler sabır ve sağduyu ile atlatılır! sakın acele etme ve sindirerek öğren motosiklet kullanmayı ve iyi bir trafik bireyi olmayı:wiinkk: çoğu insan acemiyim demeye utanır ve sonu hüsran olur malesef::stretche kuryecilerden alacağın eğitime çok dikkat etmeni öneririm zira %95'i hiçbir trafik kuralına uymazlar!! amman dikkatet
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
98
Arora AR 125-3

Git sıfır al. 1400 küsür fiyatı var herşey dahil. 1000 ytl kalsın cebinde. 2 yıl garantili sıfır motor.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi hoşgelmişsin sefalar getirmişsin.sana ybr 125, yada cbf 150 yakışır bu durumda.kesenede tam uyacak ve başını ağrıtmayacak seçenekler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst