Şehir'den Kaçiş

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Merhaba iki tekere sevdalanmiş yollara sevdalanmiş dostar insan bazen sıkılıyor bir yerlere kaçmak şehirden uzaklaşmak kafa dınlemek istiyor bende bu pazar kaçtım şehirden stresten çok güzel bir hafta sonu oldu kuşların sesi suyun sesi yolların sessızlıgı deşarz ettı benı gercektende

buyurun fotolar size

hava sisli ve bulanık yagmur yagmaya elverişli buna ragmen beni kimse tutamazdı...

s7300881em8.jpg


s7300880dj7.jpg


s7300881ep4.jpg


bu puslu hafada fotografa ayrı bir hava veriyor:queen::queen:

s7300882xy6.jpg


s7300885lo3.jpg


s7300886gy5.jpg


s7300895vr6.jpg


s7300901yg2.jpg


ne zaman sıkılsan kafa dinlemek istesem hep burayı tercih etmişimdir bura yanı rum kale ve fırat benı deşarz etmiştir..

s7300904iv5.jpg


şu manzaraya bakın

s7300905km7.jpg


s7300902oq2.jpg


s7300906ac3.jpg


s7300908sf5.jpg


s7300909wx5.jpg


s7300910si5.jpg


s7300911sh4.jpg


s7300912px3.jpg


firattan cıkan balıklar

s7300917co0.jpg


s7300913tz6.jpg


s7300914zp7.jpg


bulutların arkasından kendını göstermeye çalişan güneşin suya yansıması

s7300921jl9.jpg


s7300922cu4.jpg


s7300924hy5.jpg


s7300925cb9.jpg


s7300926le0.jpg


s7300931gv3.jpg


duruşa bak sen......

s7300934dq2.jpg


sıcak bir çay ve sıcak bir muabbet

s7300936xi9.jpg


s7300937ez7.jpg


yavaş yavaş dönüş vakti geliyor boş sakın sessız yollar benı beklıyor.....

s7300939rr0.jpg


s7300941wx9.jpg


yolda bir sigara molası

s7300943ud8.jpg


s7300942ol2.jpg


s7300946ns1.jpg


s7300948rl2.jpg


s7300950rk9.jpg


boş sakin yollar sanki sadece benim ve mavişim için var

s7300951lk8.jpg


yolda karşilaştıgım çoban cocuklarla muabbet

s7300953ru1.jpg


ve bir şehit mezarı giderken duramamiştim onun ruhuna bir fatiha okumadan gitmek olmaz nur içinde yatsin :salut::salut::salut:

s7300955aa8.jpg


s7300956mn0.jpg


s7300958nq8.jpg


ve tekrar şehir tabelalari ve işiklar..:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

ve şahirrrr

s7300963fh2.jpg


bir geziyi daha kazasız belasız bitirmenin sevinciyle anteba dönüyorum

son resim MAVİŞİM VE BEN

s7300893ra6.jpg


GAZİANTEP DEN SELAMLAR SEVGİLİ DOSTLAR....:cat::cat::cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Eline koluna sağlık abi, baya bi sis varmış... Ya hayranım senin şu kaçığ gitmelerine.. ne güzel yerler görüyoruz sayende.. bizdende selam olsun tşkler paylaşım için :rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güsel ya sisli bir hava sessiz sakin al kafayı git dinle oh be eline koluna sağlık ah ah diyorum ya
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
İş içabı bir yıl antepe gittim geldim süper bir şehir ben çok beğendim ama gittiğin yere gitmemiştim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
iyi yapmışın kardeşim aydemir insan bazen istiyo böle şeyler güzel resimler çekmişin ellerine sağlık
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Eline koluna sağlık abi, baya bi sis varmış... Ya hayranım senin şu kaçığ gitmelerine.. ne güzel yerler görüyoruz sayende.. bizdende selam olsun tşkler paylaşım için :rendeer:
teşekürler erhan gercekten iyi oluyor arada sırada böyle kaçmak
çok güsel ya sisli bir hava sessiz sakin al kafayı git dinle oh be eline koluna sağlık ah ah diyorum ya
cok sagol
İş içabı bir yıl antepe gittim geldim süper bir şehir ben çok beğendim ama gittiğin yere gitmemiştim.
kısmet belki bir gün sizde gidersiniz
iyi yapmışın kardeşim aydemir insan bazen istiyo böle şeyler güzel resimler çekmişin ellerine sağlık
ümmet abi teşekürler görüşemiyoruz abi
canına motoruna sağlık aydemirim.allah kaza vermesin:rendeer:
ayvallah gürselim kardeşim benim
güzel manzaralar... eline sağlık
teşekürler
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ne iyi etmişsin kardeş,tekerin düz bassın.sevgilerimle.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Tekerine sağlık Ali abi güzel gezmişsin valla ben şunu öğrendim senin 2.nci adresin rumkale-fırat abi seni arayıpta bulamayanlar oraya bakabilirler bence kendine iyi bak abi görüşmek üzre selamlar...:):)
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Gezmiş kadar oldum yani:mrgreen: Bu ne huzur, mutluluktur yahu. Adana' ya gelince Antep'e de uğrarız inşallah. Selamlar :rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Harika manzaralar..Paylasım icin tesekkurler...
eyvallah
ne iyi etmişsin kardeş,tekerin düz bassın.sevgilerimle.
abiçigim teşekürler
Tekerine sağlık Ali abi güzel gezmişsin valla ben şunu öğrendim senin 2.nci adresin rumkale-fırat abi seni arayıpta bulamayanlar oraya bakabilirler bence kendine iyi bak abi görüşmek üzre selamlar...:):)
sagol harun
Gezmiş kadar oldum yani:mrgreen: Bu ne huzur, mutluluktur yahu. Adana' ya gelince Antep'e de uğrarız inşallah. Selamlar :rendeer:
gelin bekleriz
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel gezi olmuş.Özellikle sisli ve başı boş yollara bayıldım.Burda böyle yol ve sisbir kale bulmak imkansız :) Oranın kıymetini bil bence.Ayrıca şehrin ışıkları başlıyor diyorsunda birde istanbuldaki ışıkları görsen nereye gitsen içinden çıkamıyorsun. :)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
tebrikler arkadaşım sana yani pek çok kişinin yabmak istediği bunalınca kafa dinlemeye kaçma işini sen becerebiliyorsun ya tebrik ederim seni ben beceremiyorumya senin yabtığını dahada hayıflandım resimlere bakarken
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
aydemir abi ne güzel yerlermiş buralar böyle ya . rüya gibi vallahi bir ara gelelim de buraları bizlere de göster abi hatta şimdi çıkiim gelimmi napim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst