Şehirden kaçış

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ümmet perkitan;498564' Alıntı:
emre ve bora kardeşler çok güzel fotolar yakalamışsınız emeğinize sağlık.ben sezonu kapattınız sanıyordum.

abi kar yağana kadar gezilere ,gaz açmaya devam ama karlı havada sürülmüyo bu mered:pale:

Prometheus' Alıntı:
pastanecilerde sezon kapanır, endurocularda kapanmaz

cruisercilerde'de kapanmaz her ne kadar donsakda gezilere devam tatlisu motorcularına inat:queen:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
eskisehirin havasida civi gibidir.. resimler ve gezi cok guzel olmus..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst