- Katılım
- 1 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,750
- Konu Yazar
- #21
ümmet perkitan;498564' Alıntı:emre ve bora kardeşler çok güzel fotolar yakalamışsınız emeğinize sağlık.ben sezonu kapattınız sanıyordum.
abi kar yağana kadar gezilere ,gaz açmaya devam ama karlı havada sürülmüyo bu mered
Prometheus' Alıntı:pastanecilerde sezon kapanır, endurocularda kapanmaz
cruisercilerde'de kapanmaz her ne kadar donsakda gezilere devam tatlisu motorcularına inat:queen: