burdan kabahat motorcuda , 3 kişi dalmasalarmış iyimiş , sen de şeridi işgal etmeseymişsin diyen organizmalara bir çift lafım var ,
ulan sizin bu zihniyetiniz o saatte sokağa çıkmasaymış, o saatte öyle giyinmeseymiş vs diyenlerle aynı. hadi diyelim kural hatası yaptı -ki hiç sanmıyorum - o zaman dayak yemesi meşru mu yani ? normal mi ?
bozmayım agzımı diyom diyom da ulan , biz böyle yaptıkça biz motorcular böyle tepkisiz kaldıkça yarın dayak yiyen yine biz olcaz anlamıyo musunuz?
elim ayam titriyo nasıl bu kadar miğdesiz, nasıl bu kadar vicdansız olabiliyosunuz lan ?
bakın o aracı izmirde uygun bi zamanda görsem naparım biliyo musunuz ?
1 - ekibimi toplarım.
2 - her motora iki kişi biner, plakalar sökülür.
3 - her motor bir artçı alır. artçıda sopa, demir vs nesneler bulunur.
4 - araç takip edilir , park halindeyken ve içinde kimse yokken , yanına gidilir cam çerçeve kaporta ne varsa indirilip kaçılır.
savcı mavcı hikaye, bu ülkede adalet ne zaman yerini bulmuş ki şimdi bulsun.
çetecilikse çetecilik, bir atasözü der ki , böyle g.te böyle y...
bir soru , bu adamlar kim ? ben size şıkları vereyim ;
ya torbacı , ya pezevenk , ya küçük disko işletmecisi , ya mafya babası tetikçisi , ya tefeci vs vs vs..
adamın tipine bak havasına bak , sen sanıyo musun ki bu adam dürüstçe işini yapan bi memur esnaf vs ? buna ihtimal verebiliyo musun gerçekten ?
başka bi soru , motorcu kim ?
abi yapmayın abi vurmayın diyen bi çocuk. çocuk ulan işte sesinden bile belli. en fazla 20 yaşında.
kardeşim yaşında ulan ,kardeşim olabilirdi o çocugun yerine, senin oğlun olabilirdi , ya da sen olabilirdin...
neymiş kural hatası yapmışmış, siktir lan sanki kurallara uyan var ülkede. sen çok uyuyon di mi kurallara. uymuyosan sen de temiz bi dayağı hakettin o zaman ?
ÖZET : yapmayın etmeyin arkadaşlar bu kadar vicdansız olmayın. biraz empati kurun lütfen yaaa lütfen artık anlayın, biz birlik olmazsak, biz birbirimizi savunmazsak , kimse savunmaz bizi.
burdan kabahat motorcuda , 3 kişi dalmasalarmış iyimiş , sen de şeridi işgal etmeseymişsin diyen organizmalara bir çift lafım var ,
ulan sizin bu zihniyetiniz o saatte sokağa çıkmasaymış, o saatte öyle giyinmeseymiş vs diyenlerle aynı. hadi diyelim kural hatası yaptı -ki hiç sanmıyorum - o zaman dayak yemesi meşru mu yani ? normal mi ?
bozmayım agzımı diyom diyom da ulan , biz böyle yaptıkça biz motorcular böyle tepkisiz kaldıkça yarın dayak yiyen yine biz olcaz anlamıyo musunuz?
elim ayam titriyo nasıl bu kadar miğdesiz, nasıl bu kadar vicdansız olabiliyosunuz lan ?
bakın o aracı izmirde uygun bi zamanda görsem naparım biliyo musunuz ?
1 - ekibimi toplarım.
2 - her motora iki kişi biner, plakalar sökülür.
3 - her motor bir artçı alır. artçıda sopa, demir vs nesneler bulunur.
4 - araç takip edilir , park halindeyken ve içinde kimse yokken , yanına gidilir cam çerçeve kaporta ne varsa indirilip kaçılır.
savcı mavcı hikaye, bu ülkede adalet ne zaman yerini bulmuş ki şimdi bulsun.
çetecilikse çetecilik, bir atasözü der ki , böyle g.te böyle y...
bir soru , bu adamlar kim ? ben size şıkları vereyim ;
ya torbacı , ya pezevenk , ya küçük disko işletmecisi , ya mafya babası tetikçisi , ya tefeci vs vs vs..
adamın tipine bak havasına bak , sen sanıyo musun ki bu adam dürüstçe işini yapan bi memur esnaf vs ? buna ihtimal verebiliyo musun gerçekten ?
başka bi soru , motorcu kim ?
abi yapmayın abi vurmayın diyen bi çocuk. çocuk ulan işte sesinden bile belli. en fazla 20 yaşında.
kardeşim yaşında ulan ,kardeşim olabilirdi o çocugun yerine, senin oğlun olabilirdi , ya da sen olabilirdin...
neymiş kural hatası yapmışmış, siktir lan sanki kurallara uyan var ülkede. sen çok uyuyon di mi kurallara. uymuyosan sen de temiz bi dayağı hakettin o zaman ?
ÖZET : yapmayın etmeyin arkadaşlar bu kadar vicdansız olmayın. biraz empati kurun lütfen yaaa lütfen artık anlayın, biz birlik olmazsak, biz birbirimizi savunmazsak , kimse savunmaz bizi.
valla ben o kadar yorumda hiç kimsenin ohhh adamlar iyi yapmış daha beter yapsaymış vs gibi şeyler dediğini görmedim fakat bazı arkadaşların yorumlarını hayretle okuyorum sanki adamların yaptığını haklı görmüşüz yada adamları savunmuş gibi neticede öyle yada böyle bu durum yaşandı yaşanmasa daha iyidi dayak yemesine gerçekten üzüldüm ne erkekliğe nede insanlığa sığar bir durum ama kimsede kusura bakmasın adamlarda hata var evet ama motorcuda da hata var sırf iki teker kullanıyoruz diye oooovvv bizde motorcuyuk iki tekere gönül verdik bizdensin aslansın kaplansın haksızda olsan haklıyız demenin bir anlamı yok yalanmı konuşsun millet bu durumda 10 tane motorcunun 9 u yapılması gerekeni yapar hatta 10 da 10 bile olur arkadaş genç belki ehliyeti bile a1 16 yaşında bile olabilir sırf bi yerde izlediği yada gördüğü yorumdan etkilenerek motorcusun sen şeridine sahip çık safsataları yüzünden bile bu durumu yaşamış olabilir
https://www.youtube.com/watch?v=EmEcslVXGWU
sırf biz motorcuyuz diye yapılan hatalarıda görmezden gelirsek eğer bu motorcuların adını kötüye çıkaran sözde motorcu arkadaşıda başımıza ilah yapalım tam olsun kimsenin bu durumdan hoşnut olduğu adamın dayak yemesinden keyif aldığını düşünmüyorum ama burda dayak yedi bilmemne dayak yemesi o hataları yok etmıyor malesef böyle bir durum yokken varmış gibi neden ısrarla yorumlar yapılıyor hayret ediyorum bendemi var acaba sıkıntı benmi anlayamıyorum ne..