Şehir magandaları iş başındaydı...

Katılım
11 Nis 2010
Mesajlar
34
Normalde bu tip ufak tefek şeyleri buraya yazmazdım ama dün arka arkaya yaşadığım olaylara isyan ettim artık.

Öncelikle köprünün üzerinde sol şeridimde uslu uslu giderken şeridinde giden otobüsten korkup direksiyonu üzerime kıran gri Toyatalı teyzeye,

Köprü çıkışında üsküdar sapağından girdiğimde virajı dönerken inandına ve bilinçli olarak kuyruğuma yapışıp deli gibi kornaya basan selektör yapan dengemi bozduktan sonra sol istikamete sapan beyaz BMW sürücüsüne,

son olarak içinden son ses müzik sesleri duyduğum ve ancak beyaz şahin yada doğan markalı bir araç olduğunu görebildiğim, dimdik ve tek şerit dar bir yokuştan aşağı inmeye çalışırken karanlık olan yolu yağmurun etkisiyle görüşüm neredeyse sıfırken beni duvara sıkıştırıp solumdan geçip yokusun sonunda motoru yatırıp düşmeme neden olan hayvanlara çok teşekkür edip Allaha havale ediyorum.

Neden teşekkür ediyorum? bundan sonra zaten dikkatliydim milyon katı daha fazla dikkatli olmamı sağladıkları için, etrafta ne kadar katilin olduğunun farkına varmamı sağladıkları için ve Allahın ne kadar sevgili bi kulu olduğumun farkına varamamı sağladıkları için...

Allahtan çok yavaştım motorumun bağcağımın üzerine yatması sonucu pegdeki ve sinyaldeki ufak çiziklerle kurtulmuş ve benimde sadece bacağımdaki ezilmeyle kalkmış olmam teselli edici bi durum :) He bide gecenin köründe allahın kulunun geçmediği bi yerde tek başıma olsaydım sanırım motoru kaldıramazdım taksici amcadan allah razı olsun :rendeer:

2 senedir motor kullanıyorum daha öncede ufak teek şeyler hariç hiç bu kadar insan haytını tehtit edecek durumlarla karşılaşmamıştım. Tam tersi bayan olduğumu gördüklerinde tebrik eden ve yol veren sürücüler vardı genelde hayatımda ama Demekki magandalar gece yolculuklarında kendilerini daha ön plana çıkartabiliyorlarmış

Alalh hepsini bildiği gibi yapsın ne diyim...

Herkes çok dikkatli olsun lütfen...

geçmiş olsun, olağan şeyler bunlar, Türkiyede yaşıyorsun kekolar oldukça fazla. düştüğüne göre bayır yerde hızlı gidiyorsun, kafana göre gitmemelisin, karanlıkta çukurlar olur hayvan çıkar aniden durman gerekir, tedbiri elden bırakmamalısın. arkadan sellektör çaktıklarındada aldırma, senin aracın ondan daha hızlı, bas gaza kalsın arkada ;)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Geçmiş olsun..Allah beterinden korusun..
İstanbul trafiğinde hele akşam bayandır erkektir farketmez motosiklet kullanıyosanız işiniz şans işi:pr:
Geçen sene adam beni gördüğü halde bana çarpmış ve kaçmıştı ondan sonra zaten anladım ki insan canının hiç bir bi önemi yok.




Dagatirim ortalıgı kuzen :queen:

Sinan magandaları çok severim:p
Sende seviyodun demi:silent:
Veririz odunu demi :mrgreen:


bende...:p

xxx.jpg

Abi sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün :mrgreen:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Ay yıldızlı tişörtümü görünce daldı 10 kişi...Bir kaç hasar aldım ama ilk vuruşlardan paçayı kurtardım...yere düştüğüm an bitmişimdir demek...ayakta kaldım...Saldıracaklarını anlayınca ben kendimi savunma dürtüsüyle ilk darbeleri öndekilere ayırdım...bir kaçı yere inince ötekiler saldırmayı bıraktı...Polis bile çağırmaya gerek kalmadı...boş değiliz Allaha şükür...Turken raus naralarıyla gitiiler...arkalarına bile bakmadılar...

Abi sana has bişey değil bu. Amsterdam doğumluyum, Türk cumhuriyetlerinin hepsini de iyi bilirim. Dünyanın her yerinde durum aynı. Bakü metrosunda Türk olduğu için tutuklanıp heryeri aranmışlığım da var. Rotherdam sokaklarında atlı polislerin Türk dikkat et burası Türkiye değil cümlesini duymuşluğumda. Az daha dikkatli ve medeni olsak dünyanın cenneti olur Türkiye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst