F54 Katılım 25 Haz 2010 Mesajlar 14,951 7 Ağu 2012 #61 bence 250cc şehir içi kullanıma pek uygun değil ama gv 250 güzel bi motor ama bi commuter kıvraklığını bekleme
bence 250cc şehir içi kullanıma pek uygun değil ama gv 250 güzel bi motor ama bi commuter kıvraklığını bekleme
O oguzh4n Katılım 29 Mar 2012 Mesajlar 19 7 Ağu 2012 Konu Yazar #62 sizce bu motor alınır mı bu fiyata. http://goo.gl/6NOLh çok şık duruyor beyazı
arca94 Katılım 6 Mar 2011 Mesajlar 806 7 Ağu 2012 #63 Uzuna da kısaya da uçana da kaçana da.. Tam bütçene. Yamaha XMAX250 ABS 2012 model..
arca94 Katılım 6 Mar 2011 Mesajlar 806 7 Ağu 2012 #65 oguzh4n' Alıntı: sırt ağrısı yapmıyormu bunlar Genişletmek için tıkla ... Kullanan bi tanıdık var bi tane kötü özellik sayamadı bana.. Bir iki haftaya bizim xmax ta elimizide olacak. O zaman yorum yaparım.
oguzh4n' Alıntı: sırt ağrısı yapmıyormu bunlar Genişletmek için tıkla ... Kullanan bi tanıdık var bi tane kötü özellik sayamadı bana.. Bir iki haftaya bizim xmax ta elimizide olacak. O zaman yorum yaparım.
O oguzh4n Katılım 29 Mar 2012 Mesajlar 19 7 Ağu 2012 Konu Yazar #66 bir saat dik oturamayan ben scooterda büyük acı çekermişim gibime geliyor, yada scooterda yaslanacak bir yer olmalı
bir saat dik oturamayan ben scooterda büyük acı çekermişim gibime geliyor, yada scooterda yaslanacak bir yer olmalı