seçmece bunlaaaarrr:)))

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ben birin seyredirken gülmekten çatlıyacaktım buyrun sizlerde bakın:mrgreen::mrgreen:

motorcunun intikamı

[YT]y6IFb7gn8Dw [/YT]

önüne baksana be adam
[YT]j7LeTCS2EHw [/YT]

ölmeyen motor honda cup

[YT]SLjnqkXNWJs [/YT]

motosikletinize nekadar hakimsiniz
[YT]5VazxSK8bUs [/YT]
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Paylaşimin için teşekürler cengiz.

güzel videolar
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
2, videoyyyyyaya koptummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hahahahahahahaha ben olsam bilmiyom galiba boşver hahahahaha
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
videoların hepsi çok güzell

ama ben ikinci videodaki motorlara bittim vallaha:queen:

Bide son videodaki motor ya beni bırak evde çoluk çocuk bekliyo diyo yalvarıyo ama adamın dinlediği yok köle etmiş motoru kendine

Paylaşım güzel kankamm daha güzel günlerde daha gerekli işlerle uğraşman dileğiyleee:cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bırakın abi 1 2 yi en son videodaki motorun markası nedir? o şöförün elini öpmek isterim motosiklet değil kedi mübarek olduğu yerde zıplıyor:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
videoların hepsi çok güzell

ama ben ikinci videodaki motorlara bittim vallaha:queen:

Bide son videodaki motor ya beni bırak evde çoluk çocuk bekliyo diyo yalvarıyo ama adamın dinlediği yok köle etmiş motoru kendine

Paylaşım güzel kankamm daha güzel günlerde daha gerekli işlerle uğraşman dileğiyleee:cherry:


eee naparsın kankam körle yatan şaşı kalkar yoldan cıktım lennn senin yüsünden:mrgreen: ::huuuh::::friends:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Abi son video hepsinden iyi be :) Kullananın iyi olduğu belli ne diyelim Allah düşürmesin o adamı :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
bırakın abi 1 2 yi en son videodaki motorun markası nedir? o şöförün elini öpmek isterim motosiklet değil kedi mübarek olduğu yerde zıplıyor:cat:

Motosikletin markası BETA Galiba türkiyede bulunmayan bir motosiklet fazla tanınmamış bir marka. Ayrıca bu herifler motorun üstünden hiç inmiyorlar :)
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
son video ne öyle yaa muhteşem gerçek bi croos kullanıcısı böyle olur işte vay bea adam kedi gibi yav o ne sağlam motordur öyle nerelere çıktı bişey olmadı 2. videoyuda yabana atmamak lazım koptum yaa cruizerleri severim diğer iki motorda fena değil sevdim:):queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Teşekkürler arkadaş:cat:
Özellikle Honda Cup modeli videosunu TV de bir belgeselde seyretmiştim. Ufak bir bilgi, Honda Cup modelinden 55.000.000 Adet satmış:silent: Evet ellibeşmilyon! Her birinden 10 $ kar etmiş olsa beşyüzellimilyondolar ediyor :cat: Herbirinden 100$ kar ettiğinde ise 5,5 milyar!!!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Son video güzel.... Sahip olmak istiyeceğim tarz bir motor...

Bunlara 600 makina vericen onlarla zıplayacak....:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Komik mi?? :silent:
Videoları izlemeden yorum yapanlara bir örnek.. :p
****
Cengiz usta,
videolar harika..
komedisi de var eğiticisi de var..


:mrgreen::mrgreen:zaten hepsinin seyredilmeyecegini düşündüğüm için ben birine komik demiştim tahminlerimde yanılmamışım:mrgreen::rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hos videolar. Ozellikle ikincisinde motoru suren vatandasin tavirlari cok komik! :) Son videodaki denge agirlikli hareketler cok guzel!
 
Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
26
Son video daki motor ceylan gibi sekiyor yaa:)
Teşekkürler video lar için
..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst