- Katılım
- 10 May 2013
- Mesajlar
- 6
S.a arkadaşlar bende cbs balancer almayi düşünüyorum kullanan varmı warsa olumlu olumsuz bir öneriniz varsa benimle paylaşırmisiniz şimdiden teşekkür ederim..
Teşekkürler birde bu motorun orjinalinde aynasız mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------
Kardeş 5. Resimdeki ne? Çok merak ettim.
Eyvallah kardeşim, bu motoranin kendi sitesindeki resmi çok dandik O zaman aynı comanche gibi![]()
Ama kararlıyım cbs balancer alacağım
Ama kararlıyım cbs balancer alacağım