Seçenek çok; mondi mcx,motoran CBS 150 BALANCER,kuba fastwind200 arasında kaldım

Katılım
10 May 2013
Mesajlar
6
S.a arkadaşlar bende cbs balancer almayi düşünüyorum kullanan varmı warsa olumlu olumsuz bir öneriniz varsa benimle paylaşırmisiniz şimdiden teşekkür ederim..
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
6
Teşekkürler birde bu motorun orjinalinde aynasız mi

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Kardeş 5. Resimdeki ne? Çok merak ettim.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
6
Eyvallah kardeşim, bu motoranin kendi sitesindeki resmi çok dandik O zaman aynı comanche gibi :D
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
3
selam arkadaşlar ben aranızda yeniyim.. pek tabiki 2013 beyaz cbs imle birlikte aranızdayım... bu motor çok güzel...bu gün üç günden beri biniyorum inanılmaz zevkli ve rahat..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Ama kararlıyım cbs balancer alacağım

naptın kardeş aldın mı sen cbs balancer
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
3
sayfaya giripte bir zahmet uğramazsanız bu güzelim motor da apachinin ybr nin titanic in gölgesinde kalır
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
bu başlık duruyor muydu yaa motoru alalı 1 sene olacak nerdeyse ama konu cortlayıp durmuş aralıklarla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst