scoter alıcam markası CHETA SG 150 T-7(bi yardımcı olun)

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
ne diyeyim sen beyendiysen al bu dediğin gibi tıpkı asya motor ama bak servis çok önemli bu motorun servis kalitesi nedir bilmem eğer iyi değil ise asyamotor almanda fayda var sevgiler
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bunun aynısında hemen hemen her markada var hatta sana yakın metro alış veriş merkezi varsa gene bire bir aynısını metro 2000 ytl ye 24 ay peşin fiyatına vadeli satıyor onu al piyasadan yarı yarıya ucuz almış olursun

mondial aynı maxi scooter i 3550 ytl yapmış:p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bbaday , Mondial Zat ile diğer Asya T-1 benzerleri scooterlar kıyaslanamaz !
Sebebi 1. Zat'ın şanzımanında kayış motor ile aynı hızda dönmüyor !
önceden yavaşlatılıyor çift dişli kutusu var kayışa daha az yük biniyor ,
T-1 ve benzerlerinde bu yok !
2. Zat 150 2,5 beygir daha güçlü !
3. Plastik ve boya kalitesi çok daha iyi !
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bence arkasında büyük firma olanını al.Yarın öbür gün servis ve yedek parçada problem yaşatabilir.Hoş aynı motordan bir sürü markada olduğuna göre bunuda bir şekilde halledersin ama bilineni alırsan daha iyi olur.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
yaa nerden bulursunuz boyle abidik ,gubidik cin mallarini..gidin kaliteli motor alin..basiniz agirmasin ustad yaa...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
her markanın bu modeli illaki var zaten.ne motormuş bee.
çinde bu modeli ilk bulan adama dua ediyorlardır şimdi heralde.
tek motor 100 marka, ekonomiyi kurtardı adam...
bence düşünme bile arkadaşım.bu tipin iyice suyu çıktı artık...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Mengu16' Alıntı:
bbaday , Mondial Zat ile diğer Asya T-1 benzerleri scooterlar kıyaslanamaz !
Sebebi 1. Zat'ın şanzımanında kayış motor ile aynı hızda dönmüyor !
önceden yavaşlatılıyor çift dişli kutusu var kayışa daha az yük biniyor ,
T-1 ve benzerlerinde bu yok !
2. Zat 150 2,5 beygir daha güçlü !
3. Plastik ve boya kalitesi çok daha iyi !

ama bu ufak ayrıntı bahsettiğin markanında çinli olduğunu ve servislerden çıkmadı gerçeğini değiştirmez sadace o kayış opsiyonundan için sence bir çinliye 1000 ytl vermeye gerek varmı..:farao:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
15
ya bende sizinle aynı fikirdeyim bilindik sağlam motor almak lazım ama tanıdık kişi onun için ordan almak istedim benim yazdığım motosiklet 2.350 ama ben 1.250 civarına alıcam.ben bursa dayım sorunum bursada servisinin olmaması istanbul da servisi var ama bursada sadece bayisi var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst