scorpion exo 1000, zeus carpon kask"mı

Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
bu ikisi arasında seçim yapacaksan tabiki de scorpion u seçmelisin.aralarında çok kalite farkı var.iki kaskıda kullandım.scorpionda yanakları şişiren pompa sistemi var ses ve rüzgar daha az vizörde okadar bugu yapmıyor zeusa nazaran. zeusun içerdeki güneş vizörü hoplayıp zıplayıp duruyor bozuk yolda, tavsiye etmem. biraz daha cüzdanı zorlayabilirim dersen shark S900 tavsiye ederim.http://www.anesmotor.com/?urun-1171-SHARK-S900-Fost-Lumi.html
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Scorpion a 500 lira vermek yerıne shark tercih ederdim. hatta zonta nın yazdığı kask modelinden bende var . Şuan motorumda olmadığından satıyorum . düşünürsen özelden yazabilirsin.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bende zeusun aynısı var 2 senedir kullanıyorum.... çok memnunum ayrıca haricen buğu vizörü satılıyor 50 tl cıvarı onuda kızıl topraktaki delta bisikletten alabilirsin ordaki hudson mağzasına yakın konumda ayrıca arkadaş güneş gözlüğü oynuyor demiş ben öyle bir sorun görmedim.. hafif çok sağlam kasklar tavsiye ederim...selamlar
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Bu iki kask arasında seçim yapılacaksa scorpion exo-1000 :cat:

AIRFIT CONCEPT; Helmet Pump™, sadece Scorpion Exo nun sağladığı bu imkan ile yanak pedi kaskın yüzünüze mükemmel uyum sağlamasının yanında üstün bir sessizlik sağlar.

bu çok güzel bir özellik neden derseniz bu hava pompası sayesinde kask kafanıza tam oturuyor daha fazla sessizlik ve bunun yanında çarpışmalarda şiddeti azatmaya yarıyor gerçekten önemli özellik. Zaten kask nekadar iyi olursa olsun en önemli özelliklerin başında gelen kafanıza tam oturması. Mesela bazı kasklar benim kafama tam olmuyor bir küçük bedenide sıkıyor normal olarakta alamıyorum ama bu hava pompası sayesinde tam kafanıza oturan bir kaskınız oluyor:cat:
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
bdne zeus denedım hatta konuda acmıstım fıyatına gore guzel gelmıstı hafıf olması cok en basta carbon dıgerlerınede bakıcam konunun takıbındeyım...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
bende zeusun aynısı var 2 senedir kullanıyorum.... çok memnunum ayrıca haricen buğu vizörü satılıyor 50 tl cıvarı onuda kızıl topraktaki delta bisikletten alabilirsin ordaki hudson mağzasına yakın konumda ayrıca arkadaş güneş gözlüğü oynuyor demiş ben öyle bir sorun görmedim.. hafif çok sağlam kasklar tavsiye ederim...selamlar
sudabatmayanadam aleykümselam iki kask kı da mağazalarda deneme fırsatım oldu ikisine buğu yapmıyor denildi emın olmak için zeus için herhangi birşey takmamıza gerek varmı dedim yok dediler buğu vizörüne 50 tl verdım dedin kafama takıldı birde yanılmıyorsam scorpion amerikan malı, zeus tayvan malı iki kaskın da farklı özelklikleri var artısı eksilerini karşılaştırıp ona göre karar vermek istiyorum teşekkürler
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Kesinlikle scorpionu tavsiye ederim bende exo 750 var ikinci olarakta shoei xsprint ikiside cok iyi ruzgar sesi minimum birde kulaklik aldim daha denemedim ama konforun dahada artacagi kesin scorpion iyi secim hava pompasi havalandirmasi falan super gercektende
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bu kadar kask modeli ve çeşidi olursa kafalar tabiki karışır ne okusak bir diğerini merak eder oluyoruz:queen:Scorpion EXO-1000AIR:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst