scooterlar hakkında yardım lütfen...!!!!

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
arkadaşlar henüz bi motorum yok temmuzda ehliyetimi alacagım . ve ondan sonra bi motor almayı düşünüyorum . işimiz saglam icim rahat olsun istedim .

peki bana genelde 2 kişi bine bilecegim . dayanaklı , güzel konforlu ve uzun yola dayana bilecek bi scooter önerilerinizi belkiyorum . fiyatda bi sınır yok ama abarti fiyatlar olmasın lütfen . şimdiden cok cok teşekkür ediyorum . yardımlarınızı bekliyorum ...!!​
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
fiyat aralığı belirtirsen arkadaşlar daha kolay yardımcı olabilirler.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
arkadaşlar henüz bi motorum yok temmuzda ehliyetimi alacagım . ve ondan sonra bi motor almayı düşünüyorum . işimiz saglam icim rahat olsun istedim .

peki bana genelde 2 kişi bine bilecegim . dayanaklı , güzel konforlu ve uzun yola dayana bilecek bi scooter önerilerinizi belkiyorum . fiyatda bi sınır yok ama abarti fiyatlar olmasın lütfen . şimdiden cok cok teşekkür ediyorum . yardımlarınızı bekliyorum ...!!​

fiyat aralıgı verirsen yardimci oluruz .
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
maxsimum 3,500 tl arkadaşlar burgmanlar cok pahalı kardeşim .
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Fiyatta bi sınır yoksa al bi Sym gts250 olsun bitsin. :)

Ama dersen en fazla 2 3 bin; activa, an125, honda dylan 150, agility 125.

Bunlar ikinci el tabi.

Yok okadar da veremem dersen; 150zat, 151rs vb. çinli motorlar :cat:

İyi forumlar.

Bu arada uzun yolda çoğu scooter konforsuz gelir (3.500 e alacaklarından bahsettim :) )
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
ya 150 zatlar nasıl cok kurcaladım ama arka fren kampana oldugundan tutmuyor diyolar. yakıtına kimi cok kimi az diyor. uzun yola konfor zor zaten motor üstündesin okadar olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 ----------

ayrıca cok masraf cıkartıyormuş ?
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Ben kimsenin malını kötülemek istemem. Şöyle söyliyim eğer bakarım uğraşırım dersen çinliler içinde en iyisi 150zat bence.
Ancak yok ben uğraşamam anlamam orasından burasından dersen biraz daha para ekleyip honda dylan 150 almanı öneririm. Hem sağlam hemde seri motorlardır

Forumda -unnamed- diye bir arkadaş satıyordu galiba onunla konuşabilirsin :cat:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Ben kimsenin malını kötülemek istemem. Şöyle söyliyim eğer bakarım uğraşırım dersen çinliler içinde en iyisi 150zat bence.
Ancak yok ben uğraşamam anlamam orasından burasından dersen biraz daha para ekleyip honda dylan 150 almanı öneririm. Hem sağlam hemde seri motorlardır

Forumda -unnamed- diye bir arkadaş satıyordu galiba onunla konuşabilirsin :cat:

teeşekkürler saolasın :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
ya cok oldum farkındayım ama honda dylan 150 2 kişi ile 700 km yol yapa bilirmi _? bu yolu kaldıra bilirmi ? gerekli bakımları yapıldıktan sonra ? yani ankara - trabzon arası gidip gele bilirmi ?
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Normalde bu motorlar şehir içi içindir. Ama çılgınlık yapıp çıkılabilir :queen:

Maceracı değilsen ve bilgin yoksa çıkılmaz :) Ama forumda görürsün 50, 100 cc lik motorlarla ne yollar katedenler var :)

Benim tavsiyem eğer bu dediğin şartlara uygun bişey istiyorsan scooter değilte touring ya da commuter tipi motorlara bak (Cbf150, Ybr125 vb.)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
maxsimum 3,500 tl arkadaşlar burgmanlar cok pahalı kardeşim .


Bu fiyata HONDA DYLAN 150 en iyi seçim olacaktır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:50 ----------

ya cok oldum farkındayım ama honda dylan 150 2 kişi ile 700 km yol yapa bilirmi _? bu yolu kaldıra bilirmi ? gerekli bakımları yapıldıktan sonra ? yani ankara - trabzon arası gidip gele bilirmi ?


http://www.hayatonda.com/index.php/trabzon-gezisi

Al buraya göz at istersen arkadaş 1100km yaptı 1 günde Trabzona gitti.

Ben Dylan'la en uzun İstanbul-Bodrum gittim
http://www.hayatonda.com/index.php/istanbul-bodrum-gezimiz
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
macerayi seviyorum tabiki . bilgim ne yok denecek kadar az nede var denecek kadar cok . benim kafamı kurculayan şu bu makine nerdeyse araba kadar km yapıyor 40000 km 42000 km yapmıs olanları var sahibinden.comda. şimdi bu kmler gidip hala ayakta durduguna göre gercekten dayanaklı bi makine . ama bu kmde bi makineyede 3500 tl vermek icimden gelmez . uzun yol konusuna gelince iiyiice olayı kaptıkdan sonra denicegim . gitdigi yere kadar. :D
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
macerayi seviyorum tabiki . bilgim ne yok denecek kadar az nede var denecek kadar cok . benim kafamı kurculayan şu bu makine nerdeyse araba kadar km yapıyor 40000 km 42000 km yapmıs olanları var sahibinden.comda. şimdi bu kmler gidip hala ayakta durduguna göre gercekten dayanaklı bi makine . ama bu kmde bi makineyede 3500 tl vermek icimden gelmez . uzun yol konusuna gelince iiyiice olayı kaptıkdan sonra denicegim . gitdigi yere kadar. :D


Honda'dan bahsediyorsan km'yi kafana takma. Gİt bir honda bayisine o motorun tüm geçmişini öğrenirsin. Bakımları düzgün yapılmışsa 70bin de bile alınır.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Honda'dan bahsediyorsan km'yi kafana takma. Gİt bir honda bayisine o motorun tüm geçmişini öğrenirsin. Bakımları düzgün yapılmışsa 70bin de bile alınır.



anladım usta . motorda cok hoş duruyor. bakalım hayırlısı inş grand dink 150 hakkında ne düşünüyorsunuz ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
şimdi açmış olduğun konuda ben bir komiklik seziyorum şöyleki hem fiyatta sınır yok diyorsun hemde abartı olmasın diyorsun :) hangisi ona göre tavsiyede bulunalım :)

sanki satın alacağın motosikleti burada biz mt üyeleri imal ediyormuş gibi öncelikle dikkatimi çeken komik bir durum bu :cherry:

scooter var 300 liraya , scoter var 20 bin liraya ve daha fazlası

hem iyisi olacak, hem abartı fiyat olmayacak ,hem 2 kişiye banamısın demicek ,:cherry:

hem diyarbakır olacak, hem en ön koltuk olacak, hem çekirdek çitleteceksin hemde bedave olacak :cherry::queen::rendeer:


ucuza yol yapacağım 2 kişi gideceğim diyorsan cbf 150 dostum yada ybr 125 ...vazgeç scooter sevdasından :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
komik bi durum yok kardeş. abartı dedigim gidip de bi motora 10 bin 20 bin verecek degilim . dier komik dedigin konuya gelince davayı sen cıvıttın kardeş .iki kişi bine bilecegimiz cekecek bi motor dedim . yoksa 100 ccde cekiyo 1300 cc de. komik dedigin konuda komik duruma düşüyorsun kardeşim . TAVSİYEN İCİNDE T.EDERİM . AMA SCOOTER DÜŞÜNÜYORUM .


BÖLE ABUK SUBUK ŞEYLER YAZACAKLAR HİC YAZMASIN KARDEŞİM .!!!
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
bir scooter kullanıcısı olarak o fiyat aralığında seni ister uzun yol olsun ister şehir içi olsun, tek sen yada 2 kişi, rampada düzde bence en tatmin edici model cbf 150 olacaktır. Çin alma derim. Birde scooter kullanımı kolay olduğu için sempatik gelebilir ama cbf ile başlarsan ilerde ister scootera geçersin istersen viteslide cc büyütürsün!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst