birazda motorun performansından bahsetsekmerak edıyorum bu modeli iki kişi rahat gittinizmi sıkıntı oldumu hiç?
çok güzel birgezi olmuş pahalıda değil ama dil bilmemek ve bir şeyi ilk defa yapmak biraz zor geliyor
çok güzel gezi olmuş,yazılarınızdan ve önerilerinizden anlıyorum ki bu gibi yerlerde ne olursa olsun et yemeyeceksin.sonradan kusmamak için.yavan ekmek ye ama et türü sakın yeme.en önemli unsur bu.tavukmuş,danaymış,kuzu şişmiş hepsi hikaye desenize arkadaşım.
Tebrikler,yalnız sizin döner zannettiğiniz şey "Gyro-jayro"dur ve domuz etinden yapılır
z