Scooter'la Yunanistan Gezisi

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
çok güzel birgezi olmuş pahalıda değil ama dil bilmemek ve bir şeyi ilk defa yapmak biraz zor geliyor
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Güzel gezi olmuş tebrikler,paylaşım ve özellikle verdiğiniz bilgiler için de teşekkürler.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
tek kelime ile süper bir gezi olmuş,size çok imrendim doğrusu.eşinizle birlikte daha nice kazasız keyifli gezilere inşallah..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
birazda motorun performansından bahsetsek :) merak edıyorum bu modeli iki kişi rahat gittinizmi sıkıntı oldumu hiç?
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
Tebrikler bu kadar küçük bir motorla (tabii ki güçlü o ayrı) bagaj sorunu olmadan hemde iki kişi bu kadar yol katetmek ;) Gerçekten muazzam ;)
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
35
birazda motorun performansından bahsetsek :) merak edıyorum bu modeli iki kişi rahat gittinizmi sıkıntı oldumu hiç?

Sağ olsun motorumuz kendi imkanları dahilinde bizi dolaştırdı. Elbette böyle küçük bir motorla o kadar yol gitmek insanı yoruyor. Otobanda dümdüz ve sakin bir yolda 80-90 la gitmekte sıkıcı oluyor.Hele yanınızdan 120-130 la geçen motorlar olunca.

Ama korkmadık çıktık yola yorulduk falan ama bir ülke gezmiş olduk. Çoluk çocuğumuza anlatacak hikayemiz oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

çok güzel birgezi olmuş pahalıda değil ama dil bilmemek ve bir şeyi ilk defa yapmak biraz zor geliyor

Evet aslında o kadar da pahalı değil Yunanistan da da günlük 200 lira harcadık dönüş yolunda Türkiye dede günlük 200 lira harcadık. Hatta Yunanistan da günlük harcamayı 120-150 lira aralığına çekmek çok kolayken Türkiyede 100TL'nin altında kalmaya pansiyon bile bulamadık.

Daha öncede dediğim gibi dil bilmek o kadar önemli değil. Başka ülkelerde nasıl bilmiyorum ama Yunanlar genelde çok yardımcı insanlar. Bir şekilde anlaşılıyor.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Mükemmel bir anlatım. Çift olarak uyum içinde daha nice geziler dilerim size. Mutluluğunuz daim olsun. Tebrikler.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
öncelikle şunu söyliim çift olarak birbirinize çok yakışmışsınız
gezi zaten mükemmel yorum yapmaya bile gerek yok :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Güzel gezi yapmışsınız emeğinize sağlık paylaşımdaki ayrıntılar için ayrıca teşekkür ediyorum küçük motor büyük gezi her zaman daha değerli benim gözümde özveri var istek var sabır var ama en güzelide dönüldüğünde bu motorlamı gittin sorusuna verilen cevap :) bu yaz böyle bir yunanistan gezi planımız var bakalım hayırlısı artık nice gezilere diyorum
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Güzel bir gezi olmuş , paylaşım için teşekkürler :rendeer:

Kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
biraz geç görmüşüm bu konuyu...

gerçekten şu soğuk günde içim ısındı fotolara bakarken.. (yaz güzel mevsim)


125cc ile beylikdüzünden kartala gidilirmi diyen adamlarda var bu forumda :)
 
Katılım
31 Ocak 2012
Mesajlar
97
çok güzel gezi olmuş,yazılarınızdan ve önerilerinizden anlıyorum ki bu gibi yerlerde ne olursa olsun et yemeyeceksin.sonradan kusmamak için.yavan ekmek ye ama et türü sakın yeme.en önemli unsur bu.tavukmuş,danaymış,kuzu şişmiş hepsi hikaye desenize arkadaşım.
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
35
çok güzel gezi olmuş,yazılarınızdan ve önerilerinizden anlıyorum ki bu gibi yerlerde ne olursa olsun et yemeyeceksin.sonradan kusmamak için.yavan ekmek ye ama et türü sakın yeme.en önemli unsur bu.tavukmuş,danaymış,kuzu şişmiş hepsi hikaye desenize arkadaşım.

O kanıya nereden vardınız anlamadım. Yunanistan balık olsun, tavuk olsun, kırmızı et olsun yediğimiz tüm etler çok güzeldi. Dini sebeplerden benim içim rahat etmez diyorsanız o ayrı tabi.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
49
yapmış olduğunuz gezi için tebrik ediyor zaman ve emek harcayarak burada paylaşımda bulunduğun için ayrıca teşekkür ediyorum. Ayrıca yurt dışı evrak bilgilerini vermeniz güzel olmuş. Sanırım kamp yaparak bu yolları aşarsak hem daha fazla km hemde daha fazla yer görme olanağı olur düşüncesindeyim . Tekeriniz her daim düz bassın . izmir'den selamlar
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
süper bir gezi olmuş fotoğraflar anlatım süper paylaşım için teşekkürler kazasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst