Hirbirşeye benzememiş , kimse kusura bakmasın alnında BMW yazıyor diye beğenmek zorunda değiliz heralde...
Kamera filan çok zorlama olmuş, ön tasarım berbat ötesi..
arkadaşların vurguladığı BMW ye yakışan, çığır açıcı ve öncü özelliklerini ben farkemedim ayrıca ne gibi mesela ...