Scootere şike Bilenler Bilgi Verin Bana Rica Ediyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
50
SLM BEYLER 150 CC SCOOTER VAR.DAHA FAZLA KAÇMASI İÇİN NELER YAPABİLİRİM.Bİ BİLGİNİZ VARSA HABER VERİN YA 70'LİK DEDE GİBİ OLUYO YETMİYO BU HIZ YA.GERÇİ YİNEDE DAHA YAKALAYAN SCOOTER GÖRMEDİM AMA (SÜRÜŞTEN DOLAYI YAKALAYAMIYORLAR MOTORDAN DOLAYI DEĞİL)
YİNEDE ŞİKE İSTİYORUM BEN YA LÜTFEN ARKADAŞLAR EN UFAK DAHİ BİLE OLSA BİLGİLERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ BEKLİYORUM...:cat:

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...


Konu Başlığını Konu İle Alakalı Açın

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
2 yol var:)

1. si drag arabalarında kullanılan etanol lü yakıttan bul...doldur depoya.depodaki benzin bittiğinde motor da bitmiş olur piston eliinde gezersin.hız yapma gibi bi derdin kalmaz.
2.NOS taktır.bu sefer depondaki benzin bitmeden motor bitmiş olur yine piston elinde gezersin.ama bi depo benzin karda olursun...
motorun bünyesi müsait değil.aman sen sen ol dikkatli kullan.
hızlı gitmek marifet değil...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
runner 200 al bak sana yetisen oluyormu gor....cin malini daha fazla zorlama..bisey olur sana ALLAH korusun..
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
arkadsım gecmıs olsun senin icine V.ROSSİ kacmıs ne bu hız tutkusu yaw?EGER HIZ YAPMAK İSTİOSAN NEDEN GIDIP Bİ HAYABUSA YADA CBR 1000RR almadında o motoru aldın anlamadım:farao:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Bak şimdi kardeş benzin deposunun üstüne bir adet futbol topu yerleştiriyorsun.Yalnız sıkıca bağla düşmesin ambiyansı bozulur.Ondan sonra futbolun bulaştığı yerde şike vardır göreceksin.:p
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hava filtresini çıkart, egzosun susturucusunuda cikart. daha fazlada yapabaliceğin bişi yok motorun zaten hıza yatkın değil.
 

zed

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
160
debriyaj yanağını 1 milimin 10da 2si kadar aldır be yanak arkasında bulunan 6 adet burç olması lazım onların hafiflemesi için tornada iç kısmından 1 milimkadar aldır ve son olarak iridyum buji takacaksın bunları yaparsan serileşir ve son hızında 15 km artış olur
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
49
bence rolantiyi yükselt biraz.ben 150cc scooter motoruma öyle yaptım çok iyi kaçıyo.azcık fazla yakıyo ama çok değil km başına 80 ile 100 ykr arası bişey yakıyo alet.yapabileceğin en basit şey budur.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
debriyaj yanağını 1 milimin 10da 2si kadar aldır be yanak arkasında bulunan 6 adet burç olması lazım onların hafiflemesi için tornada iç kısmından 1 milimkadar aldır ve son olarak iridyum buji takacaksın bunları yaparsan serileşir ve son hızında 15 km artış olur

sen yaptınmı bu dediklerini :silent: :cyclopsan
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
Bu çim motorları gidiyorsa daha ne istiyorsun gittiğine dua et hız neymiş :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
79
Bence zorlamanin alemi yok...O aletlerin bunye hiz yapmaya hiç mi hiç müsait degil bence. Stabilite sorunlari var bi kere :p ...Dagilir magilir mazallah. :)

Ben de bir cin mali olan ARORA'nin 150lik scooteri ile basladim...Ne kdr dogru gosterdigini bilmedigim ibresinde 100-110 gibi süratleri gördüm...Yine ne kadar dogrudur bilemem, goturdugum servisteki usta 130 fln gormus...
Hos benimkisi de pek 70'lik dede gibi de degildir...hala bende park halinde duruyor :) Gayet ataktir kendi çapında tabii...

Yine de uzun lafin kisasi fazlasini zorlamanin alemi yok. Zaten motor kullandigin icin trafik oldugunda en kral arabadan daha cabuk variyorsun istedigin yere.

Ama illa da "hiz, tork, beygirrrr, uçmaliyim" diyorsan o zmn para biriktirmeye baslamak icin tam zamanidir. Yap bi racing kendine...En beygirleri benzine susamişindan şöööyle 168 Hp bir R1 mesela (yanlis hatirlamiyorsam deger buydu)...O zaman da demeyesin "Bunu yavaslatmanin bir yolu yok mudur arkadaslar!!!" diye :queen:

Unutmamak lazim: Hiç gitmemektense geç gitmek daha iyidir.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
Bence zorlamanin alemi yok...O aletlerin bunye hiz yapmaya hiç mi hiç müsait degil bence. Stabilite sorunlari var bi kere :p ...Dagilir magilir mazallah. :)

Ben de bir cin mali olan ARORA'nin 150lik scooteri ile basladim...Ne kdr dogru gosterdigini bilmedigim ibresinde 100-110 gibi süratleri gördüm...Yine ne kadar dogrudur bilemem, goturdugum servisteki usta 130 fln gormus...
Hos benimkisi de pek 70'lik dede gibi de degildir...hala bende park halinde duruyor :) Gayet ataktir kendi çapında tabii...

Yine de uzun lafin kisasi fazlasini zorlamanin alemi yok. Zaten motor kullandigin icin trafik oldugunda en kral arabadan daha cabuk variyorsun istedigin yere.

Ama illa da "hiz, tork, beygirrrr, uçmaliyim" diyorsan o zmn para biriktirmeye baslamak icin tam zamanidir. Yap bi racing kendine...En beygirleri benzine susamişindan şöööyle 168 Hp bir R1 mesela (yanlis hatirlamiyorsam deger buydu)...O zaman da demeyesin "Bunu yavaslatmanin bir yolu yok mudur arkadaslar!!!" diye :queen:

Unutmamak lazim: Hiç gitmemektense geç gitmek daha iyidir.

zuahahaha abi sen cok yasa emi koptum walla burda:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
1. si drag arabalarında kullanılan etanol lü yakıttan bul...doldur depoya.depodaki benzin bittiğinde motor da bitmiş olur piston eliinde gezersin.hız yapma gibi bi derdin kalmaz.
2.NOS taktır.bu sefer depondaki benzin bitmeden motor bitmiş olur yine piston elinde gezersin.ama bi depo benzin karda olursun...
:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
çoook uğraşırsın daha çook 150 yapmasını mı istiyorsun acaba
 

zed

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
160
sen yaptınmı bu dediklerini :silent: :cyclopsan

bende daha önce 2 zamanlı runner vardı onda yaptım gerçekten çok farkettiriyor benim motor 160yaptı yani ibreyi gördü çin malı bi motorda denedik onunda 15 km arttı hızı ve seriliğide arttı. runnerde herhangi bi arızıza açmadı ama çin malında açarmı açmazmı bilemem gerçi hiç bişey yapmasanda çin malı arıza açıyor

şimdiki mororumda da yapıcam ama 5000km geldiğinde şu an 2000binde ve servisi yapıyor bu dediklerimi
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
64
ya arkadasım bırak bın motoruna oyle cın malı bu ne zaman ne yapacagı bellı olmaz.al bı runner 200 yoluna devam et ;)
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
piston buyut, gömlegi buyuttur ve ona 200 luk pıston koydur burada arkadaslar yapıyor. bayagı fark edıyor ama yakıtda artıyor tabi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o motor a masraf yapıcağına git 2 zamanlı runner al gör 150km yi her türlüde oynarsın motor la arora ya masraf yapmaya değmez
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Motorla uçağa bin, 800km/s yapabiliyormuşsun. Eskiden Konkort'la (uçak olan) ses hızının iki katına bile çıkılıyordu.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Forum katilimcilari yeni bir konu basligi acmadan önce o konunun forumda mevcut olup olmadigini kontrol etmeliler. Bunun icin forumun arama özelligi kullanilabilir. Ayni isimli veya ayni tartismalari iceren konular acilamaz. Moderatorlerin sizin için arama yapması gibi bir görevi bulunmamaktadır! Forum sayfalarında arama yapmak için tıklayın...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************



Konu ile ilgili link..!!!

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=2116&highlight=scooter+modifiye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst